// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

فیسبوک گیمینگ جایگزین میکسر در داشبورد ایکس باکس وان نخواهد شد

میجر نلسون در جواب به یکی از کاربران ردیت در مورد میکسر اعلام کرده که فیسبوک گیمینگ در داشبورد ایکس باکس وان جایگزین این برنامه نخواهد شد.

زمانی‌که مایکروسافت پلتفرم میکسر را خریداری و آن را به ایکس باکس وان اضافه کرد، شاهد یکپارچه شدن این سرویس استریم با داشبورد و بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان نظیر بازی Forza Horizon 4 بودیم. حال عمر میکسر به پایان رسیده است و این سؤال برای کاربران پیش آمده که آیا میکسر از داشبورد ایکس‌باکس وان حذف شده و فیسبوک گیمینگ جایگزین آن می‌شود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت پرسیده است که آیا فیسبوک گیمینگ جایگزین میکسر در داشبورد Xbox One خواهد شد؟ در ادامه میجر نلسون در جواب به این کاربر اعلام کرده است:

اگر سوال‌تان این است که یکپارچگی میکسر در داشبورد ایکس‌باکس وان جای خود را به فیسبوک گیمینگ می‌دهد، باید بگویم که این اتفاق رخ نخواهد داد.

همچنین فیل اسپنسر سر در حساب کاربری توییتر خود و در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده که می‌خواهند به بازیکنان اجازه دهند تا روی پلتفرم مورد علاقه خود، به استریم بازی‌ها بپردازند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ البته امکان دارد در آینده و نسل بعد شاهد یکپارچه سازی‌هایی برای فیسبوک گیمینگ باشیم. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده