نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

EA لایسنس لالیگا در FIFA را برای ۱۰ سال دیگر تمدید کرد

الکترونیک آرتز با تمدید قرارداد لایسنس رسمی باشگاه‌های لیگ اسپانیا، حضور رسمی لالیگا در بازی‌های فیفا را برای یک دوره ۱۰ ساله دیگر تضمین کرد.

براساس توافق جدیدی که بین الکترونیک آرتز و فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام شده، حضور برند رسمی لالیگا در بازی‌های FIFA برای یک دهه‌ی دیگر تضمین می‌شود. این توافق بدین معنی است که طرفدران مجموعه بازی‌های فیفا همچنان از لایسنس رسمی سطح اول لیگ اسپانیا به همراه تمامی باشگاه‌های آن لذت خواهند برد. ضمن اینکه بازیکنان شاغل در لالیگا در تمامی قسمت‌های FIFA Ultimate Team از جمله تیم‌های منتخب هفته (TOTW)، تیم منتخب سال (TOTY) و همچنین بازیکن برتر ماه (POTM) حضور خواهند داشت.

براساس توضیحاتی که EA در این خصوص ارائه کرده، لالیگای اسپانیا که میزبان باشگاه‌های بسیار بزرگ و پرطرفدار بارسلونا و رئال مادرید است، یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین لیگ‌های فوتبال در بازی‌های آنلاین است و با حضور بازیکنانی از ۷۰ کشور مختلف جهان، بزرگ‌ترین جامعه طرفداری در بازی‌های فیفا را دارد.

الکترونیک آرتز ضمن اعلام خبر تمدید قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال اسپانیا، اعلام کرده که FIFA 20 بیشتر از تمامی قسمت‌های قبلی این مجموعه در تاریخ بازی‌های فیفا مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است. تعداد بازیکنان منحصر‌به‌فرد این مجموعه سالانه ۱۰ درصد نسبت به قبل پیشرفت دارد که این امر، آمار روزانه‌ی تعداد بازیکنان فعال بازی را به بیشترین میزان در تاریخ این سری رسانده است. آمار بینندگان محتوای مرتبط با مجموعه FIFA، سالانه ۲۶۰ درصد پیشرفت را به خود می‌بیند. رقابت‌های ویژه‌ای مانند Stay and Play Cup که طی ماه‌های اخیر انجام شده، میلیون‌ها بیننده را به این تعداد اضافه کرده‌اند.

لالیگا EA فیفا

البته تمامی اخبار جدیدی که در ارتباط با سری FIFA منتشر می‌شوند، خوشایند الکترونیک آرتز نبوده است. مقامات مسئول در کشورهای مختلف جهان درحال بررسی بحث لوت باکس‌ها و ارتباط FIFA Ultimate Team با فعالیت‌های شرط‌بندی بوده و EA تاکنون مجبور به تغییر رویکرد سیستم بازی‌های FIFA در کشور‌هایی مانند بلژیک و سایر دولت‌هایی که لوت باکس‌ها را به‌عنوان یکی از مصادیق شرط‌بندی تلقی می‌کنند، شده است. دولت بریتانیا یکی از مواردی است که درحال بررسی تأثیر لوت باکس‌ها بر کودکان بوده و ممکن است درنهایت پک‌های Ultimate Team را به‌عنوان قمار و شرط‌بندی محسوب کند.

EA اوایل این ماه از بازی FIFA 21 به‌عنوان جدیدترین قسمت از مجموعه فیفا رونمایی کرد. این بازی قرار است در تاریخ نهم اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با جمعهُ ۱۸ مهر ۹۹ برای پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. نسخه‌های پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا نیز در ادامه در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده