نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

قهرمان جدید بازی Children of Morta با انتشار تریلری معرفی شد

شخصیت جدیدی برای بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا با انتشار تریلری معرفی و به این بازی اضافه شده است.

بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا ساخته‌ی استودیو ایرانی ددمیج بازی موفقی محسوب می‌شود که در ایران تولید شده‌اند. بنابر جدیدترین اخبار بازی، شخصیتی جدید به بازی Children of Morta‌ اضافه شده است. این شخصیت که اِپَن (Apan) نام دارد، طی یک به‌روزرسانی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. تخصص اصلی این شخصیت، پرتاب‌های بلند است. به بیان ساده‌تر، این شخصیت تازه معرفی‌شده می‌تواند برای پرتاب جادوهای خود مسافتی طولانی را پوشش دهد.

با اضافه شدن این شخصیت به بازی، ۹ کات‌سین تازه نیز به بازی اضافه خواهد شد. شخصیت جدید بازی ۳۲ آیتم Rune (رون) مخصوص به خود خواهد داشت. به‌روزرسانی جدید بازی فرزندان مورتا برخی از باگ‌های بازی را نیز رفع خواهد کرد و رابط کاربری بازی نیز تغییراتی کرده است. بازی فرزندان مورتا ۴ به‌روزرسانی دیگر نیز خواهد داشت و یکی از این به‌روزرسانی‌ها، یک بسته الحاقی پولی خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت اپن را تماشا کنید.

دانلود از آپارت

بازیکنان برای دستیابی به شخصیت جدید بازی، باید به طبقه دوم دانجن زیگورات در مرحله برهوت، رسیده باشند. این شخصیت پس از تماشای کات‌سین معرفی مربوط‌به او در دسترس قرار خواهد گرفت. اما اگر بازیکنی این بخش از بازی را پیش از انتشار این به‌روزرسانی گذرانده است، کافی است به یکی از دانجن‌های بازی رفته و سپس به خانه بازگردد تا شخصیت جدید بازی در دسترس او قرار بگیرد. بازی فرزندان مورتا که ساخته استودیو Dead Mage‌ است، توسط شرکت ۱۱ بیت استودیوز منتشر شده است. این بازی مدتی پیش روی سرویس ایکس باکس گیم پس‌ نیز منتشر شد. یکی از حاشیه‌های پیرامون این بازی، پرسش کاربران مبنی بر دلیل عدم انتشار زیرنویس فارسی به بازی بوده است.

امیر حسین فصیحی، مدیرعامل شرکت فن‌افزار اخیرا در گفت‌وگو با ماهنامه پیوست اعلام کرد که مراحل دوبله بازی فرزندان مورتا از مدتی پیش آغاز شده بود اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. فصیحی البته گفت که پروسه دوبله‌ی فارسی بازی به‌زودی از سر گرفته خواهد شد. به‌این‌ترتیب بازی فرزندان مورتا نه با زیرنویس فارسی، که با دوبله‌ی فارسی منتشر خواهد شد. بازی فرزندان مورتا اخیرا از جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی ایران یا ویگما چند جایزه‌ی بهترین داستان، بهترین صداگذاری، بهترین موسیقی و بهترین بازی سال ۱۳۹۸ را دریافت کرد. این بازی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی ‌سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس باکس وان، لینوکس و مکینتاش منتشر شده است. 


منبع Steam
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده