// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

Batman Begins به همراه فیلم‌های The Prestige و Inception در بازی Fortnite نمایش داده می‌شوند

به‌تازگی اعلام شده که کاربران فورتنایت باتوجه‌به منطقه خود، می‌توانند در تاریخ ۶ تیر ماه یکی از سه فیلم Batman Begins ،The Prestige و Inception را در سینمای فورتنایت تماشا کنند. 

پس از رونمایی از تریلر جدید فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان، در بازی Fortnite، اعلام شد که در فصل تابستان، یکی از فیلم‌های این کارگردان مطرح در حالت پارتی رویال بازی فورتنایت نمایش داده خواهد شد. به‌تازگی مشخص شده که باتوجه‌به منطقه (ریجن) در بازی فورتنایت، می‌توانید یکی از سه فیلم در نظر گرفته شده را تماشا کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۶ ژوئن)، کاربران آمریکا می‌توانند فیلم Inception، کاربران اروپا فیلم The Prestige و کاربران سایر مناطق بازی فورتنایت هم می‌توانند فیلم Batman Begins را در سینمای حالت پارتی رویال تماشا کنند. پارتی رویال بازی Fortnite هیچ سلاحی را در خود جای نداده است و همانند یک مکان تفریحی برای کاربران به حساب می‌آید.

از نظر زمان‌بندی هم در منطقه اروپا ساعت ۹ شب ۶ تیر فیلم Inception پخش می‌شود و در منطقه اروپا هم در ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه فیلم The Prestige پخش خواهد شد. کاربران مشتاق برای فیلم Batman Begins هم می‌توانند در ساعت پنج بعد از ظهر به‌وقت ایران، این فیلم را در فورتنایت تماشا کنند.

همچنین شاهد دیپلو جدیدی در بتل رویال خواهیم بود. در جریان این دیپلو توماس وسلی، یانگ ثاگ و نوآ سایروس به‌ هنرنمایی پرداختند. کاربران در روز دوشنبه و ساعت ۱۰ صبح به‌وقت ایران می‌توانند هنرنمایی اشخاص ذکر شده را تماشا کنند. همچنین تکرار آن هم ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه (۳۰ ژوئن) به‌وقت ایران پخش می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده