// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

سازنده Borderlands 3 آیتم‌ هایی برای مقابله با ویروس کرونا به بازی می‌آورد

هم‌اکنون کاربران بازی Borderlands 3 می‌توانند با پرداخت کمک هزینه ۵ دلار یا بیشتر به Direct Relief، به کمپین مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.

تابه‌امروز استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی به روش‌های مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حمایت کرده‌اند. یکی از این روش‌ها، ارائه لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای مخصوصی است که هزینه آن برای کمک به تهیه تجهیزات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی ‌Borderlands 3، به‌تازگی اعلام کرده است که کاربران بوردرلندز 3 با اهدای کمک هزینه به Direct Relief، می‌توانند آیتم Antisocial Mask را به رایگان دریافت کنند. درواقع کاربران می‌توانند به فروشگاه لوت گیرباکس مراجعه و با اهدای کمک هزینه خود (پنج دلار یا بیشتر) صاحب این آیتم تزئینی شوند. 

در ادامه مشخص شده که گیرباکس سافتور ماسک‌های مخصوصی را برای شهروندان در فروشگاه خود قرار داده که سه عدد از آن‌ها با قیمت ۲۰ دلار فروخته می‌شود. همچنین توماس تایگ، مدیرعالم Direct Relief، دراین‌باره می‌گوید:

این کمپین و موارد مشابه در شرایط حساس همه‌‌گیر شدن به وجود می‌آیند. همچنان شاهد شیوع این ویروس در نقاط مختلف جهان هستیم و نیاز داریم که به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، تجهیزات مراقبت‌های شخصی لازم را ارائه دهیم. دایرکت رلیف صمیمانه از گیرباگس سافتور بابت این همکاری تشکر می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در ارتباط با این دسته از همکاری‌ها چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده