نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

Crash Bandicoot 4 احتمالا برای پلتفرم‌های دیگری هم تایید می‌شود

در حالی که اکتیویژن فعلا Crash Bandicoot 4 :It's About Time را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کرده، ممکن است در آینده پلتفرم‌های دیگری هم به این لیست اضافه شوند.

دیروز بود که اکتیویژن رسما بازی Crash Bandicoot 4 را با انتشار یک تریلر معرفی و در جریان آن اعلام کرد که بازی قرار است برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. با این حال سازندگان بازی با انتشار بیانیه‌ای که اولین بار در PCgamesN منتشر شد، اعلام کرده‌اند که در حال حاضر احتمال انتشار بازی روی پلتفرم‌های دیگر هم بررسی می‌شود و در آینده ممکن است اطلاعات بیش‌تری در این مورد منتشر شود. 

با توجه به این اطلاعیه، بعید نیست که شاهد انتشار بازی برای پلتفرم‌هایی مثل کامپیوتر یا نینتندو سوییچ هم باشیم. اگر به یاد داشته باشید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هم اول یک انحصاری پلی‌استیشن 4 بود و به مرور برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و سوییچ هم منتشر شود. اتفاق مشابهی حتی در مورد Spyro Reignited Trilogy هم که محصول اکتیویژن بود رخ داد و این بازی ابتدا برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و بعد روی سوییچ و کامپیوتر هم در دسترس قرار گرفت. 

بازی Crash Bandicoot 4 :It's About Time در تاریخ ۱۱ مهر منتشر می‌شود و در آن می‌توان شخصیت‌های مختلفی از کرش گرفته تا کوکو و نئو کرتکس را هدایت کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده