// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶

فیسبوک استودیو خالق The Order 1886 را خریداری کرد

فیسبوک به‌تازگی استودیو Ready At Dawn، خالق The Order 1886 را خریداری کرده است تا روی بازی‌های واقعیت مجازی کار کند.

در سال ۲۰۱۵ بود که استودیو Ready At Dawn بازی The Order 1886 را توسعه داد. یک بازی سینمایی که فضای استیم پانکی لندن را به‌تصویر می‌کشید. در این بازی، بازیکنان باید گرگینه‌ها را شکار می‌کنند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷، استودیو Ready At Dawn بازی Lone Echo را برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت توسعه داد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که شرکت فیسبوک، استودیو Ready At Dawn را به‌صورت کامل خریداری کرده است. ازاین‌رو این استودیو ازاین‌پس روی توسعه بازی‌های واقعیت مجازی برای پلتفرم آکیولس تمرکز خواهد کرد. مایک وردو، رئیس بخش واقعیت مجازی فیسبوک، دراین‌باره می‌گوید:

به‌عنوان بخشی از تیم آکیولس، استودیو Ready At Dawn به‌صورت یک استودیو با عملکرد مستقل همچنین به ساخت بازی‌های واقعیت مجازی سرگرم کننده، همه‌جانبه و نوآورانه برای تمامی کاربران جهان ادامه خواهد داد. 

باتوجه‌به صحبت‌های مایک وردو، استودیو Ready At Dawn خارج از دفاتر خود در حال توسعه بازی Lone Echo II است که برای عرضه در اواخر سال جاری میلادی روی آکیولس ریفت برنامه‌ریزی شده است؛ جایی‌که بازیکنان به گشت‌وگذار در یک ایستگاه فضایی بدون جاذبه خواهند پرداخت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده