// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition را به رایگان بازی کنید

بازی Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition به‌صورت رایگان برای مدت محدودی در پلی‌استیشن استور در دسترس قرار گرفته است.

در طی جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اعلام کرده است که بازی Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition به‌عنوان بخشی از کمپین Play At Home و Play Together برای مدتی به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition تا تاریخ ۵ تیر ماه به‌صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن 4 روی پلی‌استیشن استور قابل دسترسی خواهد بود و شما می‌توانید برای تجربه‌ی این بازی با این لینک به پلی استور اروپا و این لینک به پلی استور آمریکا و به صفحه‌ی بازی رفته و این بازی را دریافت کنید.

بازی Injustice: Gods Among Us برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. در این بازی مبارزه‌ای شما می‌توانستید از بین ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور دنیای DC کاراکتر دلخواه‌تان را انتخاب کرده و به مبارزه با دیگر شخصیت‌ها مشغول شوید. کمی پس از انتشار این بازی، نسخه‌ی موبایل Injustice: Gods Among Us توسط استدیو ندرلم ساخته شد تا باری دیگر تجربه یک بازی مبارزه‌ای نفس گیر را برای تمام طرفداران دی‌سی به ارمغان بیاورد.

در نهایت بازی Injustice 2 نیز در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو ندررلم برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست نمرات بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند. اگر پیش از این نتوانستید بازی Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition را تجربه کنید، هم‌اکنون بهترین فرصت برای این است که دستگاه پلی‌استیشن خود را روشن کرده و این بازی را به رایگان دانلود کند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده