// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

مایک کرامپ رئیس جدید استودیوی کوالیشن شد

مایک کرامپ به‌ عنوان رئیس جدید استودیوی The Coalition انتخاب شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی The Coalition از امروز رئیس جدیدی دارد. مایک کرامپ هم‌اکنون این تیم را در ونکوور رهبری می‌کند. او در کوالیشن جایگزین راد فرگوسن می‌شود که در ماه فوریه به استودیوی بلیزارد ملحق شده بود. کرامپ به مدت ۴ سال در بخش مدیریت عملیاتی در استودیوی کوالیشن بود. وی از سال ۲۰۱۰ که استودیو با نام Black Tusk (بلک تاسک) شناخته می‌شد، در آن‌جا مشغول به کار بود که در ادامه این استودیو به کوالیشن تغییر نام پیدا کرد. 

در آن زمان او مدیریت استودیو و تولید کننده اجرایی را بر عهده داشت. مایک کرامپ قبل از آن که به استودیوی مایکروسافت ملحق شود، در استودیوی الکترونیک آرتز به‌عنوان مدیر توسعه در ونکوور کانادا مشغول به کار بوده است.

The Coalition یکی از استودیوی های مایکروسافت است که تمرکز آن از سال ۲۰۱۴ روی سری Gears of War بوده است است که بازی Gears 5 آخرین نسخه از سری اصلی بود که در سال ۲۰۱۹ برای ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی منتشر شد. در نقد Gears 5 توسط زومجی آمده است:

Gears 5 دستخوش تغییرات بزرگی در گیم‌پلی شده است. کوالیشن از المان‌های جهان باز برای خلق یک محیط‌های بزرگ و چشم‌نواز برای گیرز 5 استفاده کرده است، اما بی‌عیب‌ونقص نیست و مأموریت‌های فرعی خسته کننده و تکراری هستند. همچنین حالت Escape پس از گذشت چند ساعت دیگر قادر به‌سرگم کردن مخاطب نیست، اما از نظر بصری و همچنین داستان‌سرایی، Gears 5 حسابی مخاطب را درگیر می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه دهد. استودیو کوالیشن دست‌به تغییراتی زده است که بعضی از آن‌ها جواب داده‌اند و بعضی دیگر، نتوانسته‌اند سرگرم کننده ظاهر شوند.


منبع Xboxera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده