// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹

خالق سریال چرنوبیل: بازی The Last of Us Part 2 دستاوردی لایق توجه در جهان داستان‌گویی است

کریگ مازن، نویسنده و کارگردان موفق در کسب جوایز گوناگون و خالق سریال Chernobyl به‌تازگی به صحبت راجع به تازه‌ترین ساخته‌ی ناتی‌داگ پرداخت. او The Last of Us Part II را یکی از بهترین بازی‌های زندگی خود می‌داند.

طی هفته‌های گذشته و به دلایل مختلف، برخی واکنش‌های اینترنتی خبر از مخالفت جدی و قابل پیش‌بینی بعضی طرفدارهای بازی The Last of Us با دنباله‌ی آن دادند. به همین خاطر نیز برخی کاربرها به سراغ کریگ مازن، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی شناخته‌شده‌ی شبکه HBO رفتند تا نظر او راجع به اثر را جویا شوند. چرا که مازن هم در عین آن که وظیفه‌ی ساخت سریالی اقتباسی از روی بازی سال ۲۰۱۳ میلادی نیل دراکمن و بروس استریلی را پذیرفته است، تا پیش از تجربه‌ی کامل بازی The Last of Us Part 2 در روزهای گذشته نمی‌توانست آن را قضاوت کند. وی نظر خود درباره‌ی اثر مورد بحث را این‌گونه شرح می‌دهد:

بازی The Last of Us Part II یک شاهکار درخشان چه در جهان بازی‌های ویدیویی و چه در دنیای داستان‌گویی است. من بی‌اندازه به این اثر عشق می‌ورزم و آن را یکی از بهترین بازی‌های زندگی خود می‌دانم. اکنون نیز مشغول تجربه‌ی مجدد آن شده‌ام و بازی در دور دوم حتی بهتر از قبل هم به نظر می‌رسد.

این اثر یک دستاورد لایق توجه برای روایت قصه، شخصیت‌پردازی و پرداختن به موضوعات عمیق در انواع مدیوم‌ها به حساب می‌آید.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی منتشرشده، اثر جدید استودیو بازی‌سازی ناتی داگ توانست در جدول فروش کشور انگلستان و حتی بدون محاسبه‌ی فروش دیجیتالی، بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ انحصاری‌های پلی استیشن و بزرگ‌ترین افتتاحیه بین تمام بازی‌های سال ۲۰۲۰ میلادی تا امروز را کسب کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده