نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی EA Sports UFC 4 ماه آینده معرفی می‌شود

الکترونیک آرتز با انتشار تصویری از رویداد ماه آینده UFC 251 در توییتر خود، به‌نحوی به تاریخ رونمایی و معرفی بازی EA Sports UFC 4 نیز اشاره کرد.

مسابقات UFC یکی ازپرطرفدارترین و مهم‌ترین مسابقات مبارزه‌ای در جهان است و افراد زیادی نیز اتفاقات آن را به‌صورت دقیق دنبال می‌کنند. به همین دلیل هم استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در مقام ناشر و سازنده، تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار یک بازی ویدیویی تحت عنوان EA Sports UFC براساس مسابقات UFC را برای علاقه‌مندان روانه بازار کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود ده روز پیش خبری مبنی‌بر احتمال معرفی بازی EA Sports UFC 4 در آینده نزدیک اعلام شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بالاخره طرفداران ماه آینده می‌توانند شاهد معرفی نسخه جدید بازی محبوب خود باشند.

استودیوی الکترونیک آرتز ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود با انتشار تصویری از رویداد UFC 251 که ماه آینده در تاریخ ۲۱ تیر (یازده ژوئیه) برگزار می‌شود، به زمان دقیق معرفی بازی نیز اشاره کرد.

پوستر رویداد مسابقات UFC 251 و معرفی بازی UFC 4

برایان مازیک، نویسنده ورزشی، درخصوص بازی EA Sports UFC 4 اعلام کرد این نسخه از مجموعه قرار است درکنار کنسول‌های نسل هشتم، برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز روانه بازار شود. خبر خوش برای طرفداران مسابقات UFC این است که طبق اطلاعات منتشر شده، در نسخه جدید دو ستاره این مسابقات یعنی آنتونی جاشوا و تایسون فیوری نیز حضور داشته و قابل بازی خواهند بود. البته باید توجه داشته باشید که پس از پایان بخش داستانی بازی، این دو شخصیت برای شما باز آزاد می‌شوند.

اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌های ویدیویی باشید، اطلاع دارید که تا این لحظه تیم سازنده هردو سال یک‌بار یک نسخه جدید از این مجموعه را منتشر کره است. پس از عرضه بازی EA Sports UFC 3 در سال ۲۰۱۸ که همانند دو نسخه قبلی خود تنها برای کاربران پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه شد، بسیاری با شروع سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر معرفی و انتشار نسخه چهارم این مجموعه پرطرفدار هستند.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه EA Sports UFC هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه چهارم این سری با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده