// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

تصویر جدید Marvel’s Avengers ظاهر ثور را نشان می‌دهد؛ تایید نمایش جدید بازی

حساب کاربری توییتر بازی Marvel's Avengers به‌تازگی تصویری را منتشر کرده که ظاهر ساده کاراکتر ثور را در بازی نشان می‌دهد.

مدتی است که بازی Marvel's Avengers در سکوت خبری فرو رفته است و اخبار مهمی نظیر تریلر جدید گیم‌پلی از بازی منتشر نمی‌شود. این در حالی است که کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) به‌همراه اسکوئر انیکس (Square Enix)، به‌ترتیب سازنده و ناشر Marvel's Avengers، نمایش جدیدی را برای بازی درنظر گرفته‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Marvel's Avengers اعلام کرده است که در تاریخ چهار تیر ماه (۲۴ ژوئیه) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، استریم جدیدی با عنوان Wat Table از این بازی پخش می‌شود. انتظار می‌رود در جریان این استریم شاهد گیم‌پلی بازی و رونمایی از مهارت‌های هر یک از کاراکترهای بازی باشیم.

جدا از این مورد، حساب کاربری توییتر Marvel's Avengers تصویری را منتشر کرده که ظاهر ساده کاراکتر ثور را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد ثور با یک لباس و ظاهر امروزی و بدون لباس‌های مخصوص خود قرار است با یک ربات بجنگد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

ثور با ظاهر ساده خود در Marvel


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده