نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

Crash Bandicoot 4: It’s About Time امروز رسماً معرفی خواهد شد

بعد از شایعات زیادی که طی روزهای اخیر به گوش می‌رسید، بالاخره Crash Bandicoot 4 رسماً تأیید شده و قرار است امروز برای اولین‌بار معرفی شود.

از سال گذشته، شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری مبنی بر احتمال ساخت Crash Bandicoot 4 در اکتیویژن به گوش می‌رسد تا اینکه بالاخره اعلام شد Crash Bandicoot 4: It’s About Time امروز با انتشار تریلری معرفی خواهد شد. این خبر، از اکانت رسمی Crash Bandicoot در توییتر نقل شده است.

تیزری که در اکانت توییتر کراش بندیکوت منتشر شده، از استایل کلاسیک تبلیغات بازی‌ها با نمایش کاراکتر‌های نمادین این مجموعه به‌ویژه کراش استفاده کرده و جلوه‌های تصویری خاطره انگیزی را به نمایش می‌گذارد. این ویدیوی کوتاه، مثل بازگشت به دوران نوستالژیک دهه نود میلادی، برای طرفداران Crash Bandicoot و دیگر بازی‌های کلاسیک این سال‌ها جذابیت زیادی دارد.

دانلود از آپارات

درحالی که این تیزر ۲۰ ثانیه‌ای، اطلاعات چندانی از محتوای بازی را فاش نمی‌کند، نهایتاً تا پایان امروز جزئیات زیادی از Crash Bandicoot 4 به‌دست ما خواهد رسید. از تحولات گیم‌پلی، مجموعه کاراکترها و جزئیات داستان بازی گرفته تا پلتفرم‌های پشتیبانی کننده و تاریخ انتشار بازی که طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن هستند. براساس اطلاعاتی که در این پست توییتری منتشر شده، امروز دوشنبه ۲۲ ژوئن مصادف با دوم تیرماه، رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، رونمایی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time صورت خواهد گرفت.

آخرین اطلاعاتی که در ارتباط با این بازی فاش شده بود، به طرح کاور بازی در یک وبسایت تایوانی برمی‌گردد. بعد از این اتفاق، آغاز فرایند توسعه این بازی توسط استودیوی سازنده آن، یعنی Toys for Bob تأیید شد.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time

قبل از این اتفاق نیز شایعات زیادی در خصوص احتمال ساخت بازی جدید کراش مطرح می‌شد. ضمن اینکه اکتیویژن سال گذشته محصولاتی با مضامین Crash Bandicoot را برای شماری از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی ارسال کرده بود. یکی دیگر از شایعاتی که به این موضوع دامن می‌زد، موردی بود که در ماه فوریه خبرساز شده و از ساخت بازی موبایلی Crash Bandicoot حکایت داشت که البته چند ماه بعد، این ادعا در فروشگاه پلی استور اندروید تأیید شد.

بازی‌های قبلی این مجموعه از جمله اسپین‌آف Crash Team Racing Nitro-Fueled و ریمیک Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy از مواردی بودند که اخیراً منتشر شدند. نسخه بازسازی شده Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy طبق گزارش مالی اکتیویژن بلیزارد در پایان سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰ میلیون نسخه به فروش رساند. این بازی نیز توسط استودیوی Toys for Bob توسعه‌داده شده بود و اکتیویژن در سال ۲۰۱۷ سود خوبی را از آن به‌دست آورد.

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy در مجموع شش هفته در صدر جدول چارت فروش انگلستان قرار گرفته و بیش از تمام بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4 در این کشور فروش کرد. درحالی‌که این بازی در سال ۲۰۱۸ نیز به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری PS4 به فروش می‌رسید، موفق شد تا بار دیگر در صدر جدول فروش قرار بگیرد.

انتظار شما از بازی جدید Crash Bandicoot به چه شکل خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید که عدم توسعه این بازی در ناتی داگ چه تأثیری روی کیفیت تجربه بازی خواهد گذاشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده