نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

دامنه های بازی Suicide Squad توسط وارنر برادرز گیمز ثبت شد

دامنه‌های جدیدی از بازی Suicide Squad توسط استودیو بازی‌سازی برادران وارنر به ثبت رسیده است. ثبت این دامنه‌ها از معرفی احتمالی بازی «جوخه انتحار» خبر می‌دهد.

باتوجه‌به اتفاق‌های اخیر، احتمالاً بازی Suicide Squad به‌زودی معرفی خواهد شد. دامنه‌هایی با نام suicidesquadgame.com و suicidesquadkillthejusticeleague.com توسط شرکت مارک مانیتور (MarkManitor) ثبت شده است. این موضوع به این دلیل حائز اهمیت است که این دامنه‌ها توسط استودیو وارنر برادرز اینتراکتیو اینترتینمت در گذشته برای چندین دامنه دیگر به ثبت رسیده است.

شایعه ساخت بازی مبتنی بر داستان «جوخه انتحار»، چند سالی است که شنیده می‌شود. چند سال پیش فاش شد که ساخت بازی Suicide Squad توسط استودیو بازی‌سازی برادران وارنر مونترال، سازندگان بازی Batman: Arkham Origins، در زمان توسعه متوقف شده است (احتمالاً این موضوع قبل از ساخت بازی جدید بتمن رخ داده که شایعات آن برای مدت زیادی منتشر شده است).

اخیراً گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد استودیو راک استدی، در حال توسعه یک سرویس آنلاین برای بازی Suicide Squad است. اگر این بازی جدید همان پروژه‌ای باشد که استودیو راک استدی روی توسعه آن کار می‌کند، احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. طبق گزارش‌ها، بازی بعدی راک استدی یکی از پروژه‌های استودیو بازی‌سازی برادران وارنر بود که برای معرفی در مراسم E3 2020 برنامه‌ریزی شده بودند، که درنهایت این مراسم لغو شد.

شرکت دی سی اخیراً مراسم جدیدی را با نام DC FanDome معرفی کرده است که در ماه مرداد برگزار می‌شود. در این مراسم استودیو بازی‌سازی برادران وارنر، بازی‌های جدید خود را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. احتمالاً در این مراسم بازی Suicide Squad نیز توسط استودیو راک استدی معرفی خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده