// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ انتشار Othercide برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان مشخص شد

به‌تازگی اعلام شده است که بازی Othercide در تاریخ هفت مرداد ماه برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) جزو آن دسته از ناشرانی است که همیشه به‌سراغ ساخت بازی‌های متنوع می‌رود. به‌تازگی آن‌ها بازی جدیدی را معرفی کرده‌اند که توسط استودیو Lightbulb Crew در حال توسعه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Othercide نام جدیدترین پروژه‌ای است که فوکس هوم اینتراکتیو وظیفه نشر آن را برعهده دارد. در ادامه مشخص شده که بازی Othercide در تاریخ هفت مرداد ماه (۲۸ ژوئیه) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. البته این بازی در تابستان هم برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. 

در جریان تریلر رونمایی از بازی Othercide ، شاهد بخش‌هایی از داستان هستیم که به‌نظر می‌رسد بازیکن می‌تواند یک تیم سه نفره از مبارزانی را تشکیل دهد که در طول داستان با اسم The Daughters به شما معرفی می‌شوند. همچنین از نظر گیم‌پلی، Othercide نبردهای نوبتی و تاکتیکی را ارائه می‌دهد و کاربر برای پیروزی در آن‌ها باید استراتژی‌های مختلفی را به‌نمایش بگذارد.

جالب‌ترین مورد در بازی Othercide ، طراحی سیاه و سفید آن است که همچنین استودیو سازنده از رنگ قرمز هم برای نشان دادن خشونت و بعضی از المان‌های بصری استفاده کرده است. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند Othercide با ۱۵ درصد تخفیف در فروشگاه استیم و مایکروسافت خریداری کنند. در زیر هم می‌توانید تریلر بازی را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده