نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴

بازی استراتژیک Pathway را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

بازی ماجراجویانه و استراتژیک Pathway در فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت؛ این بازی تا تاریخ ۲۵ ژوئیه (۵ تیر) به‌طور رایگان قابل دریافت خواهد بود.

استودیوی Chucklefish با همکاری Robotality بازی استراتژیک و ماجراجویانه‌ی Pathway را در فروشگاه Epic Games منتشر کردند که درحال‌حاضر این بازی در این فروشگاه به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. در جدیدترین اخبار بازی، بازی Pathway و به‌روزرسانی Adventurers Wanted آن تا تاریخ ۲۵ ژوئیه (۵ تیر) به‌طور رایگان از فروشگاه اپیک گیمز قابل دریافت خواهد بود. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و از آن زمان به‌روزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده است. به‌روزرسانی‌های این بازی که شامل هوش مصنوعی جدید، تعادل بیشتر بازی، تاکتیک‌ها و قابلیت‌های جدید، سیستم جدید جمع‌آوری لوت، مکان‌های جدید برای مبارزه و از همه مهم‌تر داستان و رویداد‌های جدید بازی می‌شود، باعث بهتر شدن بازی و رشد تعداد کاربران آن شده است.

بازی Pathway

داستان بازی در سال ۱۹۳۶ جریان دارد، جایی که تاثیرات منفی نیروهای نازی در اروپا و خاورمیانه روزبه‌روز در حال افزایش است. شما و تیمی که در اختیار دارید باید در صحراهای آفریقای شمالی به ماجراجویی بپردازید و با پیدا کردن گنجینه‌ها و جواهر پنهان شده در سراسر آن، اجازه ندهید که دست دشمنان به آن‌ها برسد. برخی موارد که در بازی می‌توانید به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید، در پایین عنوان شده‌اند:

  • ماجراجویی پویا؛ پیدا کردن پنج محل جدید با داستان‌‌ها و جزییات متفاوت که در آن‌ها شاهد دشمنان و محتویات متفاوتی خواهید بود.
  • تصمیم‌های دشوار؛ پس از کاوش در محل‌‌های گوناگون، نحوه‌ی ادامه‌ی داستان کاملا در اختیار خود شما خواهد بود، جست‌وجوی محل برای لوت‌های بیشتر یا نجات مردم آن؟ ادامه داستان کاملا به خود شما بستگی دارد.
  • تیم خود را بسازید؛ تمام ۱۶ شخصیت بازی دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند که هرکدام توانایی ایجاد تفاوت در داستان بازی را دارند. به این معنا که با انتخاب هرکدام از شخصیت‌ها، باتوجه‌به قابلیت‌‌های آن شخصیت داستان بازی دست‌خوش تغییرات خواهد شد.
  • درگیری‌های تعیین‌کننده؛‌ با پناه‌گرفتن و جاگیری خوب در درگیری‌های هیجان‌انگیر بازی،‌ می‌توانید از قابلیت‌‌های شخصیت‌های متفاوت به بهترین شکل ممکن و در بهترین زمان ممکن استفاده کنید و با گرفتن تصمیم درست برای استفاده از توانایی‌های مناسب، دشمن خود را شکست دهید.
  • گنجینه‌های مخفی؛ با معامله‌ کردن لوت‌های ارزشمند و گنج‌هایی که در طول بازی پیدا کرده‌اید می‌توانید اسلحه‌ها و زره‌‌های هم‌تیمی‌های خود را ارتقا دهید.
  • شروع مجدد؛ با امتحان کردن ترکیب اسلحه‌ها و تاکتیک‌های متفاوت دشمن خود را به‌طور کامل از بین ببرید. 

پس از پایان زمان رایگان این بازی در تاریخ ۵ تیر، این بازی با قیمت ۱۳.۹۹ یورو (۱۵.۹۹ دلار) قابل خریداری خواهد بود. بازی‌های رایگان هفته‌ی آینده فروشگاه اپیک گیمز، بازی Stranger Things 3: The Game و بازی AER Memories of Old خواهند بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده