نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

EA Access در پاییز امسال به استیم خواهد آمد

با تایید الکترونیک آرتز، سرویس EA Access از پاییز امسال ازطریق استیم در دسترس کاربران خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز بازه‌ی زمانی عرضه‌ی سرویس EA Access برای کاربران استیم را پاییز امسال بیان کرد. در رویداد EA Play ۲۰۲۰، که بامداد امروز برگزار شد، شاهد به‌روزرسانی وضعیت انتشار این سرویس برای استیم بودیم؛ این به‌روزرسانی عرضه‌ی این سرویس برای استیم در پاییز سال جاری را تایید کرد. به‌عنوان یک سرویس اشتراکی، EA Access یک حساب را برای بازیکنان آماده می‌کند که در آن بازی‌‌هایی به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. این بازی‌های رایگان شامل بازی‌هایی مانند بازی TitanFall 2 و بازی The Sims 4 خواهند بود که به‌تازگی در استیم قرار گرفته‌اند. درکنار دسترسی به این حساب، EA Access به کاربران خود این قابلیت را می‌دهد که دموی قابل اجرای بازی‌های آینده خود را زودتر از سایرین تجربه کنند.

همچنین با داشتن اشتراک این سرویس می‌‌توانید از ۱۰ درصد تخفیف برای تمام محصولات دیجیتالی الکترونیک آرتز برخوردار شوید؛ این تخفیف شامل بسته‌های الحاقی بازی‌ها نیز می‌شود. بااین‌حال اطلاعاتی از این موضوع که آیا این سرویس وابسته به سرویس Origin Access Premium خواهد بود یا خیر، در دسترس نیست؛ این سرویس به کاربران خود اجازه می‌دهد که بازی‌ها را یک هفته زودتر از انتشار جهانی آن تجربه کنند.

درحال‌حاضر سرویس EA Access تنها برای ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 در دسترس است و سرویس Origin Access که در دو رده‌ی پایه و پرمیوم قابل خرید است، به‌صورت انحصاری برای Origin و پی سی در دسترس کاربران است. شرایط هر دو حساب کاملا متفاوت از دیگری است، بنابراین این موضوع که کدام بازی‌ها برای استیم در استرس قرار خواهند گرفت، بسیار جالب خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده