نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

مبلغ ۲.۴ میلیون دلار توسط کمپین Stay Home & Play شرکت اسکوئر انیکس جمع‌آوری شد

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که کمپین جدید آن‌ها مبلغ ۲.۴ سرمایه جمع‌آوری کرده است که تمام این مبلغ صرف امور خیریه در زمینه ویروس کرونا خواهد شد.

در میان اخبار تلخ و ناراحت‌کننده‌ای که به‌دلیل گسترش ویروس کرونا این روز‌ها در حال انتشار هستند، هر از گاهی شنیدن خبری با محوریت انسان‌دوستی و پیش قدم شدن برخی از شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی در امور خیریه بسیار خوشایند است. یکی از شرکت‌هایی که اخیرا فعالیت‌های این چنینی بسیاری را انجام داده، اسکوئر انیکس (Square Enix) است و اکنون طبق آخرین اخبار بازی، این شرکت با راه‌اندازی کمپین جدید به نام Stay Home and Play توانست تا مبلغ بسیار قابل‌توجه ۲.۴ میلیون دلار را برای مبارزه با ویروس کرونا،‌ جمع‌آوری کند.

از چند ماه پیش که ویروس کرونا گسترش خود را آغاز کرد، کمپین Stay Home and Play در جهت پاداش دادن به گیمر‌هایی که مسئولیت‌پذیر بوده و در این روز‌ها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند، پایه‌ریزی شده است. همچنین قرار است تا از مبلغ جمع‌آوری شده در این کمپین به خیریه‌ها و انبار‌های مواد غذایی که در دوران گسترش این ویروس آسیب زیادی دیده‌اند، اهدا شود. در حساب کاربری توییتر رسمی شرکت اسکوئر انیکس در مورد این موضوع اینگونه نوشته شده است:‌

از کمپین اخیر Stay Home and Play ما که با همکاری استیم انجام شد، به کمک شما مبلغ ۲.۴ میلیون دلار جمع‌آوری شد که تمام این مبلغ صرف امور خیریه و انبار‌های مواد غذایی در آمریکای شمالی و اروپا خواهد شد. ما بسیار از شما متشکریم. 

به‌گفته‌ی اسکوئر انیکس، بخش قابل توجهی از این سرمایه توسط باندل‌های موجود در فروشگاه استیم جمع‌آوری شده است. با اینکه حمایت مالی از خیریه‌ها به مردم زیادی کمک می‌کند، اما باعث نمی‌شود که گسترش ویروس کرونا متوقف شود؛ به همین دلیل اسکوئر انیکس برخی از بازی‌های خود مانند Tomb Raider، Lara Croft and the Temple of Osiris و Lara Croft Go را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌گفته‌ آن‌ها، تاکنون بیش از ۱۶.۴ میلیون نسخه از بازی‌های این شرکت به رایگان دانلود شده‌اند که امیدواریم تا این موضوع باعث شود تا خیلی از افراد از خانه‌های خود خارج نشوند و در معرض بیماری قرار نگیرند. 

نظر شما در مورد اقدام خیرخواهانه شرکت اسکوئر انیکس چیست؟ آیا از بازی‌های رایگان این شرکت در این روزها استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده