نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۰

با پخش یک تریلر از بازی Lost in Random رونمایی شد [EA Play 2020]

در جریان رویداد EA Play 2020 از بازی Lost In Random به‌صورت رسمی رونمایی شد. گفتنی است که این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

به‌رسم هر سال، در روزهای پایانی ماه خرداد شاهد برگزاری رویداد سالانه‌ی EA Play هستیم. رویداد امسال شرکت الکترونیک آرتز حدودا ۳۰ دقیقه‌ی پیش آغاز شد و در جریان آن، شاهد رونمایی از بازی‌ها و تریلرهایی متنوع بودیم.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی برگزاری رویداد EA Play 2020،‌ با پخش یک تریلر به‌صورت رسمی از بازی Lost In Random رونمایی شد. داستان این بازی در سرزمینی با نام Random روایت می‌شود. این سرزمین توسط یک تاس اداره می‌شود. شخصیت اصلی بازی که یک دختر کوچک است، با پیدا کردن یک تاس دیگر، حالا این قدرت را دارد تا با حاکم خبیث سرزمین مقابله کند.

بازی Lost In Random اثری اکشن، پلتفرمر/ماجرایی است که با زاویه‌ی دید سوم‌شخص دنیای خود را به‌گیمر نمایش می‌دهد. این اثر در استودیوی مستقل Zoink Games  برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر توسعه پیدا می‌کند و در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. هنوز پلتفرم‌های مقصد این اثر مشخص نشده‌اند. در ادامه شما را به تماشای تریلر رونمایی از این بازی دعوت می‌کنیم. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده