نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۲۴

شماری از بازی‌های EA از جمله Titanfall 2 و Dead Space 3 در استیم منتشر شدند [EA Play 2020]

براساس اعلام الکترونیک آرتز در خلال رویداد آنلاین EA Play 2020، شماری از بازی‌های این شرکت با نرخ‌های مختلف تخفیف‌ در استیم منتشر می‌شوند.

الکترونیک آرتز جزء شرکت‌هایی بوده که حالا دیگر چند سالی هست که از فروشگاه اختصاصی بازی‌های خود پلتفرم پی سی یعنی Origin استفاده می‌کند. اینکه رویکرد EA در این زمینه موفقیت آمیز بوده یا خیر، موضوعی است که از جوانب مختلف مورد بحث خواهد بود اما حالا به‌نظر می‌رسد که بالاخره راه برای ارائه بازی‌های این شرکت روی سایر فروشگاه‌های پرطرفدار این پلتفرم نیز باز شده و این‌بار شاهد حضور شماری از بازی‌های EA در استیم نیز خواهیم بود.

البته الکترونیک آرتز از قبل نیز عرضه برخی از بازی‌های خود در بستر استیم را بدون معرفی خاصی آغاز کرده بود همین الان هم شاهد حضور Star Wars Jedi: Fallen Order در این فروشگاه بودیم؛ هرچند حالا می‌توان موارد بیشتری از جمله Titanfall 2 و The Sims 4 ،Dead Space 3 ،Need for Speed Most Wanted ،Need for Speed Payback و A Way Out را در استیم مشاهده کرد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تمامی این بازی‌ها و سایر مواردی که EA به‌تازگی روی استیم منتشر کرده را مشاهده کنید. ضمن اینکه این بازی‌ها اکثراً با تخفیف‌های خوبی هم همراه شده‌اند.

بازی Titanfall 2

به‌نظر می‌رسد EA حالا دیگر تمرکز بیشتری روی عرضه بازی‌های خود روی پلتفرم استیم داشته و امید آن می‌رود تا در آینده این مجموعه حتی بیشتر از این نیز گسترده شود. گمانه زنی‌ها از احتمال عرضه زودهنگام EA Access خبر می‌دهند؛ لذا باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده