// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۵۴

بازی Apex Legends برای نینتندو سوییچ معرفی شد [EA Play 2020]

در جریان رویداد EA Play Live 2020، اعلام شد که بازی Apex Legends در پاییز برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Apex Legends را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده در سبک بتل رویال دانست که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، سعی کرده در جریان پنج فصل بازی، محتویات متنوع و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد EA Play Live 2020، استودیو ریسپاون اینترتینمنت رسما اعلام کرد که بازی Apex Legends در کنار تایید انتشار روی استیم، برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. ازاین‌رو کاربران در فصل پاییز می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. در ادامه مشخص شد که بازی در فصل پاییز از ویژگی کراس‌پلی هم پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو کاربران Apex Legends روی کامپیوتر (استیم و اورجین)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ می‌توانند درکنار یکدیگر بازی ایپکس لجندز را تجربه کنند.

جدا از این موارد، استودیو ریسپاون رویداد Lost Treasure Collection را معرفی کرد. این رویداد در تاریخ سه تیر ماه (۲۳ ژوئن) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از رویداد Lost Treasure را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

کراس پلی Apex Legends

دانلود ویدیو از یوتیوب


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده