نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

Horizon Forbidden West «تقریبا» بدون هیچ صفحه لودینگی اجرا می‌شود

کارگردان بازی Horizon Forbidden West در ویدیویی که شب گذشته منتشر شد گفت این نسخه از بازی درکنار وجود ربات‌های جدید، به‌لطف قدرت پلی استیشن 5 تقریبا صفحه لودینگی مشاهده نخواهد شد.

پس از گذشت حدود یک هفته از زمان برگزاری رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن 5 و نمایش جذابی از دنباله بازی Horizon Zero Dawn، نظریه‌ها و حرف‌و‌حدیث‌های زیادی راجع‌به این بازی مطرح شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، Mathijs de Jonge، کارگردان بازی Horizon Forbidden West، در صحبت‌های شب گذشته خود اشاره‌هایی به ویژگی‌های این بازی کرده است. براساس گفته‌‌های او، بازی Forbidden West طبق برنامه‌ریزی‌های استودیوی گوریلا گیمز قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 5 روانه بازار شود.

همان‌طور که تابه امروز در تبلیغات کنسول نسل نهم سونی به قدرت و سرعت بالای فضای SSD آن اشاره‌های زیادی شده است، Mathijs de Jonge بازهم تاکید کرد بازی Horizon Forbidden West به‌لطف قدرت سخت‌افزاری PS5 تقریبا بدون مشاهده هیچ صفحه لودینگی اجرا می‌شود. نکته جالب توجه این است که شما چه در طول بازی از قابلیت Fast Travel استفاده کنید یا از آخرین چک‌پوینت، بازی را ادامه دهید، این اتفاق به سرعت و بدون دیدن صفحه لودینگ صورت می‌گیرد.

با استناد به گفته تیم سازنده، با اینکه وسعت نقشه بازی Horizon Forbidden West کمی بزرگتر شده است، اما گیمر در حین تجربه بازی به‌خصوص زمانی که الوی، شخصیت اصلی، در داخل آب گشت‌وگذار می‌کند، با یک محیط به‌مراتب غنی‌تر و درگیرکننده‌تری روبه‌رو خواهد بود.

از منظر گرافیک و وسعت محیط بازی که بگذریم، طبق صحبت‌های دِ جانگ، در بازی Horizon Forbidden West ربات‌های جدیدی برای کشف کردن، وجود دارند؛ به‌عنوان مثال ربات‌هایی هستند به‌نام Sunwings که در آسمان گشت‌زنی می‌کنند یا ربات‌های عظیم‌الجثه‌ای تحت عنوان Shellsnapper که ظاهری شبیه لاک‌پشت‌ها دارند و در باتلاق‌ زندگی می‌کنند. همچنین ربات‌هایی هم به‌نام Tremortusk که شبیه ماموت‌های بزرگ هستند در بازی دیده می‌شوند. Tremortusk‌ها درکنار جثه بزرگی که دارند،‌ دارای تجهیزات و اسلحه‌‌های سنگینی هستند که درصورت تسخیر شدن توسط دشمنان بازی، کاملا می‌توانند به یک تهدید خطرناک برای الوی تبدیل شوند.

اگر شما هم از طرفداران نسخه اول بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از Horizon Forbidden West را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده