نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد بازی Dirt 5 با تمرکز روی حالت Career Mode آن امروز برگزار می‌شود

حساب رسمی توییتر بازی Dirt 5 شب گذشته اعلام کرد که امروز رویداد مخصوصی برای این بازی ریسینگ با هدف نمایش حالت Career Mode با حضور تروی بیکر و نولان نورث برگزار می‌شود.

برای عاشقان سبک ریسینگ، سری Dirt از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. استودیوی کدمسترز (Codemasters)، ناشر و خالق این مجموعه، به‌لطف ارایه یک گیم‌پلی روان و متنوع قابل قبول در پیست‌ها و اتوموبیل‌ها، توانسته اثر قابل احترام و محبوبی را برای مدت طولانی روانه بازار کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که، حدود دو ماه پیش بازی Dirt 5 به‌صورت رسمی معرفی شد. اثری که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹)‌ برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر شود. نسخه‌ی استیدیا آن نیز اوایل سال ۲۰۲۱ دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اینکه اطلاعات زیادی تا این لحظه از این نسخه از بازی اعلام نشده است، تیم سازنده برای پاسخ به پرسش‌های علاقه‌مندان و رفع ابهامات موجود قرار است امروز یعنی در تاریخ ۲۹ خردادماه (۱۸ ژوئن) راس ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر به‌وقت ایران رویداد ویژه‌ای برای این بازی برگزار کند.

استودیوی کدمسترز ساعاتی پیش با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر بازی، ضمن اعلام این خبر، تاکید کرد که تمرکز و هدف اصلی این رویداد روی نمایش حالت Career Mode بازی Dirt 5، که از آن به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین بخش Career Mode تاریخ مجموعه Dirt نیز یاد شده، است.

حضور تروی بیکر و نولان نورث در بازی Dirt 5

اگر اخبار مربوط‌ به بازی Dirt 5 را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که دو تن از باتجربه‌ترین و معروف‌ترین صداپیشگان این صنعت یعنی تروی بیکر، صداپیشه‌ی جول در بازی The Last of Us و نولان نورث در این پروژه حضور دارند. حال باتوجه به اطلاعات ارایه شده این دو نفر در رویداد امروز نیز حضور خواهند داشت.

حالت Career Mode بازی Dirt 5 از پنج فصل تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها مسیرهای مختلفی را پیش‌روی گیمر قرار می‌دهند. با اتمام هر مسابقه‌، تمبر (Stamp) به شما تعلق می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید رویداد اصلی آن فصل را آزاد کنید. البته توجه داشته باشید که در این مسیر شما همچنین می‌توانید از بین بیست شرکت واقعی برای خود اسپانسری انتخاب کنید. نکته جالب این است که با انتخاب هرکدام از این شرکت‌ها منافع خاصی به شما تعلق می‌گیرد.

اگر شما هم  از طرفداران بازی‌های ریسینگ و به‌خصوص مجموعه Dirt هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این نسخه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده