// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

اندازه پلی استیشن 5 به پایین نگه داشتن دمای کنسول کمک می‌کند

مت مک‌لارین، معاون ارشد طراح UX پلی استیشن 5، به‌تازگی اعلام کرده که اندازه کنسول جدید سونی، به خنک نگه داشتن آن کمک می‌کند.

هفته گذشته بود که سونی بالاخره از ظاهر کنسول خود رونمایی کرد. پلی استیشن 5 با طراحی جذاب خود، اندازه بزرگ‌تری نسبت‌به سایر کنسول‌های خانگی دارد و بعضی از کاربران در این فکر فرو رفته‌اند که چرا سونی، PS5 را بزرگ‌تر از سایر کنسول‌ها طراحی کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، مت مک‌لارین، معاون ارشد طراح UX پلی‌استیشن 5، به‌تازگی در حساب کاربری لینکدین خود در مورد اندازه و دلایل بزرگ بودن پلی‌استیشن 5 سخن گفته است. درواقع یکی از کاربران سوال کرده که چرا پلی‌استیشن 5 بزرگ و حجیم طراحی شده است. او در جواب به این کاربر، اعلام کرده که پردازنده‌های هفت نانومتری قدرت بسیار بالایی را تولید می‌کنند و ازاین‌رو این قدرت به تولید گرمای بیشتر ختم می‌شود.

وی در ادامه اعلام کرده که کنسول نسل نهمی سونی همانند یک کامپیوتر کوچک است و به سیستم تهویه مناسب برای خروج گرمای تولید شده دارد. ازاین‌رو طراحی فعلی، به آن‌ها کمک می‌کند تابه‌خوبی پلی‌استیشن 5 را خنک نگه دارند. بایان‌حال امیدواریم در عمل هم شاهد چنین موضوعی باشیم؛ زیرا تابه‌حال بازخوردهایی منتشر شده که نشان می‌دهد کنسول پلی استیشن 4 پرو باتوجه‌به ظاهر بزرگ خود نسبت‌به پلی استیشن 4، دارای مشکل فن خنک کننده است. 

هنوز تاریخ انتشار دقیق و قیمت‌ پلی‌استیشن 5 اعلام نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی در چه زمانی تاریخ دقیق و قیمت نهایی کنسول خود را اعلام می‌کند. نظر شما کاربران زومجی در مورد اندازه پلی‌استیشن 5 چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده