// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

بازی جدید سازنده Night in the Woods به‌زودی معرفی می‌شود

استودیو The Glory Society با انتشار توییتی، خبر از معرفی بازی جدید آینده‌ی خود داد.

استودیو The Glory Society در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان یک استودیو بازی‌سازی متعلق به کارکنان تأسیس شد. این تیم شامل دو سازنده از سه سازنده‌ی پشت بازی Night in the Woods، یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۷، می‌شود. امروز استودیو The Glory Society با انتشار توییتی کوتاه، اشاره‌‌ای به بازی جدید خود کرده است. سبک هنری گیف منتشر شده در این توییت به‌شدت شبیه به بازی Night in the Woods است اما جزئیات مربوط‌به آن نسبتا سبک هستند. این استودیو به همراه گیف منتشر شده نوشت:

ماه بالا می‌رود و جهت وزش باد تغییر می‌کند

تیزر بازی جدید The Glory Society

همچنین استودیو The Glory Society در ادامه‌ی توییت اولیه خود گفت:

بازی جدید. تیم عالی. ما هیجان زده هستیم. گوش به زنگ باشید.

به غیر از این متن منتشر شده، ما می‌توانیم چندین سرنخ بالقوه را در این گیف مشاهده کنیم. روی این سنگ قبر یک چنگال که با یک استخوان به‌صورت ضربدر قرار گرفته است به همراه چهار علامت در گوشه‌های جداگانه آن دیده می‌شود. شما همچنین می‌توانید ماه، ستارگان، کدو تنبل و یک برگ را نیز روی این سنگ قبر مشاهده کنید. ما نمی‌دانیم این گیف منتشر شده چه معنایی دارد اما مطمئنا اطلاعات بیشتر در این رابطه در آینده منتشر خواهد شد.

همان‌طور که می‌بینید به نظر می‌رسد که سبک هنری بازی Night in the Woods در این بازی جدید استودیو نیز استفاده شده است. بازی Night in the Woods، ساخته استودیو Infinite Fall، از نظر داستانی و بصری از کیفیت به‌شدت بالایی برخوردار بود و به همین دلیل هم پس از انتشار مورد استقبال عالی منتقدین قرار گرفت. بنابراین نفوذ این سبک هنری در کار استودیو چیز عجیبی نیست.

بازی جدید استودیو The Glory Society نام و تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما به محض انتشار اطلاعات جدیدی در این رابطه، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده