نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

فصل دوم از چپتر دوم Fortnite با یک سونامی بزرگ در حال اتمام است

براساس اعلام قبلی اپیک، محتوای فصل دوم از چپتر دوم بازی Fortnite درحال رسیدن به روز پایانی خود بوده و رویداد جدید Fortnite: The Device همزمان با این اتفاق، یک سونامی بزرگ را در اطراف نقشه بازی ایجاد کرده است.

رویداد ویژه Fornite: The Device درحال حاضر در روزهای پایانی محتوای Fortnite: Chapter 2 Season 2 در جریان است. به نظر می‌رسد که بالاخره نقشه‌های Midas درحال به ثمر نشستن بوده و حالا می‌توانیم به توانایی‌های واقعی Doomsday Device نگاهی داشته باشیم. با اینکه قبلاً هم شایعاتی مبنی بر اینکه احتمالاً نقشه بازی در پایان این رویداد غرق در آب خواهد شد، به گوش می‌رسیدند، تماشای غوطه‌ور شدن بخش بزرگی از نقشه فورتنایت در یک سونامی عظیم، همچنان شوکه‌کننده به نظر می‌رسد.

بعد از اینکه The Device مانع فراگیر شدن خشم این سونامی بزرگ شده و بخش کوچکی از مرکز نقشه بازی را همچنان به دور از این هجوم حفظ می‌کند، حالا آب یک دایره کامل را در مرکز نقشه احاطه کرده و اینطور به نظر می‌رسد که این سونامی، به‌نوعی جایگزین طوفانِ محدودکنندهِ شعاع دایره بازی شده است.

شما می‌توانید در ادامه ویدیویی از اتفاقات این رویداد را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

این رویداد از چندساعت پیش آغاز شده و مجدداً تکرار نخواهد شد. اگر فرصت حضور در حین رخداد این وقایع را نداشتید، تنها ازطریق ویدیوی ضبط شده قادر به تماشای آن خواهید بود. دراین‌میان، چالش‌های زیادی از قبیل Storm the Agency تا آغاز فصل سوم در روز چهارشنبه در اختیار شما خواهند بود.

براساس برنامه‌ریزی قبلی اپیک گیمز، قرار بود فصل سه از چپتر دوم بازی فورتنایت در تاریخ ۱۵ خرداد منتشر شود اما بعد از چند تأخیر پی در پی، نهایتاً تاریخ چهارشنبه ۱۷ ژوئن مصادف با ۲۸ خرداد برای آغاز محتوای Season 3 درنظر گرفته شد.

اخیراً اکانت توییتر فورتنایت اعلام کرده بود که در فصل تابستان یکی از فیلم‌های کریستوفر نولان به‌صورت کامل در بازی نمایش داده خواهد شد. اینکه کدام یک از فیلم‌های نولان نمایش داده می‌شود، هنوز مشخص نشده است. باید انتظار داشته باشیم که فیلم مورد نظر، درجه سنی R (بزرگسال) نداشته باشد. البته اکثر فیلم‌های نولان درجه سنی PG-13 دارند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده