نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

تصاویر جدید The Last of Us 2 دنیای پسا آخرالزمانی بازی را نشان می‌دهد

تنها سه روز مانده به انتشار رسمی بازی The Last of Us Part II، استودیو ناتی داگ تصاویر جدیدی از این بازی پسا آخرالزمانی را منتشر کرده است.

پس از سال‌ها توسعه و چندین بار تأخیر در زمان عرضه، بازی The Last of Us Part 2، ساخته استودیو ناتی داگ، بالاخره در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۱۹ ژوئن) برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال در این زمان باقی مانده، ناتی داگ تصاویر جدیدی منتشر کرده است که دنیای پسا آخرالزمانی این بازی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

the last of us part 2

این تصاویر در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده‌اند و کاراکتر اصلی بازی یعنی الی (Ellie) را در محیط‌های خطرناک و مرگبار بازی نشان می‌دهند. بازی The Last of Us Part II پرتنش، تاریک و احساسی است، اما این تصاویر لحظات آرامش‌بخش بازی را نیز نمایش می‌دهند. به‌طور مثال، در یکی از تصاویر می‌بینیم که الی در حال گیتار زدن بوده یا سوار بر اسب در خیابان‌های خلوت شهر سیاتل در حال حرکت است.

بازی The Last of Us 2 با احتساب ۸۹ نقد، میانگین امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. این امتیاز از یک بازی سطح بالا خبر می‌دهد که از داستان و گیم‌پلی بسیار خوبی بهره برده است. بازی The Last of Us Part II در اواخر سال جاری میلادی درکنار هزاران بازی دیگر با استفاده از قابلیت اجرای بازی‌های نسل گذشته، در کنسول پلی‌ استیشن 5 نیز قابل اجرا خواهد بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده