// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار نسخه غربی 13 Sentinels: Aegis Rim مشخص شد

به‌تازگی شعبه غربی اتلوس و استودیو وانیلاویر اعلام کرده‌اند که بازی 13 Sentinels: Aegis Rim در تاریخ ۱۸ شهریور ماه برای کاربران غربی پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

اخبار حول ساخت 13 Sentinels: Aegis Rim برای اولین‌‌بار در سال ۲۰۱۳ فاش شد، اما در سال ۲۰۱۵ به‌‌صورت رسمی معرفی و اعلام شد که برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه می‌شود. این در حالی است که بازی 13 Sentinels: Aegis Rim در انتها نوامبر سال گذشته در ژاپن و برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد چند روز پیش Summer of Gaming شرکت اتلوس (Atlus) و استودیو وانیلاویر (Vanillaware)، به‌ترتیب ناشر و سازنده 13 Sentinels: Aegis Rim، تاریخ انتشار نسخه غربی بازی را اعلام کردند. کاربران پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۸ شهریور ماه (هشت سپتامبر) می‌توانند بازی 13 Sentinels: Aegis Rim را روی پلتفرم مورد علاقه خود تجربه کنند.

13 Sentinels: Aegis Rim را می‌توان یک بازی متفاوت و بزرگ از سوی استودیو وانیلاویر دانست که روایت‌گر داستان تهاجم بیگانگان به زمین است و ۱۳ قهرمان با کمک یکدیگر باید جلوی بیگانگان را بگیرند. بازی جهانی مدرن را به‌نمایش می‌گذارد که حال‌وهوای بازی‌های فانتزی، علمی تخیلی و Mecha را دارد. تیم سازنده اعلام کرده که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، نسخه غربی تنها دارای دوبله ژاپنی است، اما دوبله انگلیسی هم در اولین فرصت به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین بازی از زیرنویس انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند. در ادامه یک تریلر هم به مناسبت اعلام تاریخ انتشار 13 Sentinels: Aegis Rim منتشر شده است که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید.

13 Sentinels: Aegis Rim

تماشا از یوتیوب

در ظاهر، 13 Sentinels: Aegis Rim یک بازی نقش‌آفرینی شرقی است، اما باید بگویم که 13 Sentinels: Aegis Rim یک بازی اکشن ماجراجویی است که طراحی‌های دوبعدی و انیمه‌ای دارد. در زمان عرضه 13 Sentinels: Aegis Rim در غرب، این بازی توسط اشخاص سرشناسی نظیر یوکو تارو و شیگرو میاموتو، به‌ترتیب کارگردان NieR: Automata و خالق ماریو، مورد ستایش قرار گرفته است. 

بازیکنان در طول نبردها هدایت سنتینل‌ها را برعهده می‌گیرند تا با کایجوها مبارزه کنند. سنتینل‌های بازی هم دسته‌بندی‌های متفاوتی دارد و هر یک از قهرمان‌ها، دارای سنتینل مخصوص‌به خود هستند که در دسته‌بندی‌های Melee، دور برد و سنتینل‌هایی که پرواز می‌کنند، قرار داده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند مهارت‌ها و توانایی‌های سنتینل‌ها را شخصی‌سازی کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده