نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۵

۲ تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Mortal Shell منتشر شد [PC Gaming Show 2020]

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020 دو تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Mortal Shell منتشر شد.

رویداد پی‌سی گیمینگ شو ۲۰۲۰ (PC Gaming Show 2020) به‌پایان رسید و طی آن، شاهد رونمایی از بازی‌های و تریلرهای متنوع و البته جذابی بودیم. به‌رسم هر سال، در روزهای آخر خرداد ماه رویداد پی سی گیمینگ شو آثار متنوعی را برای پی‌سی گیمرها به‌نمایش گذاشت. امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد نام‌برده به‌صورت یک استریم از پیش ضبط‌شده برگزار شد.

یکی از آثاری که در این رویداد شاهد نمایش تریلر آن بودیم، بازی Mortal Shell بود. این اثر که تیم مستقل Cold Symmetry توسعه‌اش را پیش می‌برد، در روزهای ابتدایی معرفی‌اش بیشتر به یکی دیگر از کلون‌های سری دارک سولز (Dark Souls) شباهت داشت اما این روزها که بیشتر از قبل گیم‌پلی مورتال شل را می‌بینیم، می‌توانیم بگوییم که این اثر حرف‌های جالبی برای گفتن دارد!

در جریان آخرین اخبار بازی، ۲ تریلر جدید از بازی «مورتال شل» منتشر شده است. در این تریلرها، بخش‌هایی از گیم‌پلی و ساختار جهان بازی به‌تصویر کشیده می‌شود. بازی از یک سبک هنری خاص بهره می‌برد. سبکی فانتزی و تاریک که جزئیات و ریزه‌کاری‌هایش، جذابیت خاصی را به مورتال شل بخشیده است. طی نمایش‌های گیم‌پلی بازی که در ادامه سراغشان می‌رویم، یک باس‌فایت هم به‌تصویر کشیده می‌شود که تماشایش خالی از لطف نخواهد بود.  این بازی در تاریخی نامشخص راهی پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی ‌استیشن 4 خواهد شد. بتای Mortal Shell در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) برپا می‌شود.

در ادامه توجه شما را به ۲ تریلر جدید بازی جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده