نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید بازی Beyond a Steel Sky شهری بزرگ و پر رمز و راز را نشان می‌دهد

تریلر تازه‌ای از بازی Beyond a Steel Sky منتشر شد؛ یک ادونچر اشاره و کلیک که دنباله‌ی بازی محبوب و قدیمی Beneath a Steel Sky است.

بازی Beyond a Steel Sky دنباله‌ای است برای بازی قدیمی و پرطرفدار Beneath a Steel Sky که سال‌های زیادی است طرفداران بی‌شماری انتظار معرفی‌اش را می‌کشیدند. این بازی ادونچر اشاره و کلیک درنهایت با تریلری معرفی شد و طرفدارانی که از مدت‌ها برای آن انتظار کشیده بودند حالا می‌توانند نقشه‌هایی که سازنده‌ی آن یعنی Revolution Software برای آن در سر دارد را مشاهده کنند.

بازی Beyond a Steel Sky توسط تیمی ساخته می‌شود که طراح قدیمی بازی اول یعنی چارلز سسیل و کارگردان هنری بازی نخست یعنی دیو گیبنز برای ساخت آن مجددا با یکدیگر همکاری می‌کنند. شخصیت اصلی این سری بازی یعنی رابرت فاستر برای دومین ماجراجویی در این دنیای علمی تخیلی دیستوپیایی بازگشته تا بازیکنان را همراهی کند. او در تازه‌ترین ماجرایش به شهری به نام Union City سفر می‌کند؛ جایی که «مردم در آن زیر سایه‌ی یک هوش مصنوعی مهربان و بی‌خطر، در صلح و صفا زندگی می‌کنند». رابرت فاستر در این شهر به‌دنبال یک کودک ربوده شده می‌گردد.

در تریلری که از این بازی منتشر شده، می‌توان وفاداری سازندگان به گرافیک کمیک‌بوکی بازی قبلی را دید. آن‌ها سبک هنری‌ای را برگزیده‌اند که نه طرفداران قدیمی از آن ناراحت شوند و نه برای طرفداران جدید خسته‌کننده و تاریخ‌مصرف‌گذشته به‌نظر برسد. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Beyond a Steel Sky در اصل قرار بود در سال گذشته‌ی میلادی راهی بازار شود. اما عرضه‌ی آن با تأخیر روبه‌رو شد و طبق گفته‌ی سازندگان قرار بود در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ عرضه شود. اما درنهایت بازی در این تاریخ هم عرضه نشد و طبق گفته‌های سازندگان در ماه مارس، هنوز راه زیادی تا پایان تولید بازی مانده است. سازنده‌ی بازی یعنی Revolution هنوز هم تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی ذکر نکرده اما طبق گفته‌ی آن‌ها قرار است پلتفرم‌های استیم و اپل آرکید مقصدهای اصلی این بازی برای انتشار باشند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Beyond a Steel Sky چیست؟ آیا شما هم از طرفداران قدیمی نسخه‌ی قبلی هستید؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده