// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶

انتشار بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope تاخیر خورد

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope که قرار بود تابستان سال جاری عرضه شود، در پاییز منتشر خواهد شد.

یکی از جالب‌توجه‌ترین پروژه‌هایی که روند ساخت آن‌ها در چند سال اخیر کلید خورده، مجموعه بازی‌های اپیزودیک The Dark Pictures Anthology است که توسط استودیوی سوپر مسیو گیمز (Supermassive Games) ساخته می‌شوند و باندای نامکو (Bandai Namco) آن‌ها را منتشر می‌کند. اولین بازی که از این سری ساخته شد بازی Man of Medan بود که توانست توجه مثبت بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. چندی پیش شرکت باندای نامکو نخستین تریلر از بازی The Dark Pictures: Little Hope را منتشر کرد و اعلام کرد که این بازی در تابستان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

امروز در طی جدیدترین اخبار متوجه شدیم که تاریخ انتشار بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope تغییر کرده است و این بازی به‌جای انتشار در تابستان، در پاییز ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. مدیرعامل استودیو Supermassive Games، پیت ساموئلز (Pete Samuels) با انتشار اعلامیه‌ای درباره تأخیر این بازی گفت:

سلام به همه

من پیت ساموئلز، مدیرعامل استودیو Supermassive و تهیه کننده اجرایی سری بازی The Dark Pictures Anthology هستم. امیدوارم همه‌ی شما سالم و خوب باشید. صنعت ما و کل دنیا طی چند ماه گذشته با وضعیت غیر قابل پیش‌بینی‌ای رو‌به‌رو شده‌ است. از زمان بروز بحران COVID 19 در ماه مارس تا به الان ، ۲۰۰ تیم از اعضای استودیو Supermassive Games مشغول کار از خانه بوده‌‌اند. اولویت ما به‌صورت کلی، امنیت اعضای تیم ما بوده است.

ما اکنون مدتی است که با موفقیت از خانه کار می‌کنیم و کل تیم متعهد است که بهترین بازی‌های ممکن را ارائه دهند. باتوجه‌به این موضوع، من باید اعلام کنم که تاریخ انتشار اعلام شده‌ی بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope متاسفانه از تابستان تأخیر خواهد خورد و اکنون در پاییز ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

اولویت ما سلامتی مردم بوده است و این شامل بازیگران و کارکنان صحنه‌ای‌ که ما به‌شدت وابسته‌ی استعداد‌های آن‌ها هستیم‌، سایر کارکنانی که همه‌ی آن‌ها برای ساخت بازی‌هایمان کمک می‌کنند و همه‌ی افراد با استعدادی که در استودیو‌ی ما فعالیت می‌کنند می‌شود. استودیو ما همچنان توصیه‌های دولت و صنعت را دنبال خواهد کرد و فقط در صورتی که به ما اعلام شود انجام این کار بی خطر است، ادامه‌ی ساخت هر عنصر از این پروژه را از سر خواهد گرفت.

ایمن بمانید.

بازی The Dark Pictures: Little Hope پاییز امسال، برای پلی ‌استیشن 4، پی سی و ایکس ‌باکس وان راهی بازار شود.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده