نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

تیم Classic XI به فیفا 20 اضافه شد

تیم Classic XI بعد از دو سال غیبت، به بازی فیفا بازگشت. در جدیدترین به‌روز‌رسانی فیفا 20، تیم Classic XI در بخش‌های بازی دوستانه و کریر مود در دسترس خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی‌، بعد از گذشت دو سال که شرکت الکترونیک آرتز تیم Classic XI را از بازی فیفا حذف کرده بود، در جدیدترین آپدیت بازی FIFA 20 آن را به این بازی پرطرفدار برگرداند. این تیم با نام Soccer Aid World XI FC در مجموعه‌ی تیم‌های Rest of The World قرار گرفته است؛ این تیم در بخش‌های بازی دوستانه و بخش محبوب کریر مود در دسترس بازیکنان خواهد بود و شامل اسطوره‌های محبوب این ورزش پرطرفدار است.

در این تیم بازیکنانی مانند پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل درکنار دیگو مارادونای بزرگ در خط حمله قرار گرفته است، رونالدینهو، زین‌الدین زیدان، رود گولیت، لوتار ماتئوس و لوییز فیگو خط هافبک این تیم را تشکیل می‌دهند و در خط دفاع فرانکو بارسی درکنار فابیو کاناوارو و پائولو مالدینی قرار گرفته است تا یک خط دفاع کاملا ایتالیایی را تشکیل بدهند؛ همچنین دروازه‌بان این تیم پیتر اشمایکل، اسطوره‌ی باشگاه منچستر یونایتد است. ذخیره‌های این تیم را بازیکنانی مانند‌ یان راش، کنی داگلیش، جان بارنز، روی کین، آلن شیرر، سول کمپبل، رایان گیگز و مایکل اوون تشکیل می‌دهند. این بازیکنان تا الان تنها در قسمت FIFA Ultimate Team قابل بازی کردن بودن و قیمت‌های بسیار زیادی داشتند ولی آپدیت جدید فیفا ۲۰ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به‌صورت آزاد، نه‌تنها در بخش بازی دوستانه بلکه در قسمت کریر مود هم با آن‌ها بازی کنند. نکته‌ی جالب اینجا است که شما اگر از این بازیکنان در کریر مود استفاده کنید و یکی از آن‌ها در طول فصل بازنشسته شود، می‌توانید او را به‌عنوان مربی تیم خود انتخاب کنید؛ بنابراین اگر دوست داشتید که رود گولیت، با تیپ خاص خود مربی تیم شما باشد، از امروز می‌توانید این کار را انجام دهید.

EA Sports، تیم Classic XI را بعد از بازی فیفا ۱۸ از این مجموعه حذف کرد؛ این تیم در بازی فیفا ۱۹ و بازی فیفا ۲۰ حضور نداشت و پس از گذشت حدود یک سال از زمان عرضه‌ی بازی فیفا ۲۰، به فیفا بازگشت. شرکت EA هیچ‌وقت دلیل حذف این تیم را بیان نکرد ولی همه‌ی ما می‌دانیم که دلیل این کار چه بوده؛ بله، به‌ این دلیل که بازیکنان بیشتری برای بازی با اسطوره‌های محبوب خود به سمت آلتیمیت تیم بیایند و این‌گونه سود بیشتری عاید این شرکت شود.

به‌هرحال بازی کردن با این بازیکنان در فیفا ۲۰ بدون آن‌که نیاز باشد وارد آلتیمیت شویم، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. تنها مشکل این به‌روزرسانی لباس این تیم است که در حال حاضر تنها یک لباس برای آن قابل استفاده است؛ به این معنی که تقریبا بازی این تیم در مقابل خودش غیر ممکن خواهد بود، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که در حال برطرف کردن این موضوع است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده