// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

The Last of Us Part 2 احتمالا در روز عرضه آپدیت Photo Mode دریافت خواهد کرد

به‌تازگی منبعی آگاه به افشای محتویات به‌روزرسانی روز عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 ناتی داگ پرداخت و اعلام کرد که این آپدیت قابلیت تصویربرداری حرفه‌ای و پرجزئیات را تحویل طرفدارها می‌دهد.

کمتر از ۹ روز تا رسیدن دست گیمرها به بازی The Last of Us Part II به نویسندگی و کارگردانی نیل دراکمن باقی مانده است؛ راس ساعت ۱۱:۳۱ صبح جمعه‌ی هفته‌ی جاری نمرات بازی منتشر می‌شوند و تا ساعت ۰۸:۳۰ صبح جمعه، ۳۰ خرداد به وقت ایران نیز خود بازی عرضه خواهد شد.

در سال‌های اخیر شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ‌وکوچک گوناگون تلاش کرده‌اند تا با بهره‌جویی از فرصت حاضر بین زمان ارائه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی خود به کارخانه‌های ساخت بازی‌های فیزیکی تا روز انتشار رسمی آن مشغول کار روی آپدیت روز اول محصول شوند؛ چه این آپدیت بخواهد برخی باگ‌ها را برطرف کند و چه قصد افزودن ویژگی‌های جالب به اثر را داشته باشد.

بازی The Last of Us Part II

در اکثر مواقع تنها مخاطب‌هایی نیاز به دریافت این به‌روزرسانی‌های اولیه دارند که نسخه‌ی فیزیکی بازی را خریداری و روی کنسول خود نصب کرده‌اند. وگرنه همان‌گونه که هنگام عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 یا بازی Death Stranding دیدیم، دریافت‌کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی یک بازی ویدیویی خود به خود موقع دانلود و نصب اثر آن را با به‌روزرسانی ابتدایی آماده‌شده دریافت خواهند کرد. حتی گاهی دیده شده است که شرکت‌هایی مثل اکتیویژن از به‌روزرسانی روز اول برای تکمیل فایل‌های نصبی نسخه‌ی فیزیکی بهره برده‌اند! چرا که نمی‌خواستند نسخه‌های فیزیکی محصول خود را با بیشتر از یک بلوری به بازار بفرستند.

بازی The Last of Us

مطابق گزارش غیررسمی منتشرشده‌ی جدید، آپدیت روز اول بازی The Last of Us Part 2 که آن را به نسخه‌ی 1.01 خواهد رساند، ساخته‌ی جدید ناتی داگ نیازی جدی به باگ‌زدایی بیشتر ندارد و این به‌روزرسانی در اصل به قصد افزودن چند مورد به آن مهیا شده است. بازی پس از دریافت این به‌روزرسانی دارای قابلیت Photo Mode می‌شود تا بازیکن‌ها بتوانند از لحظه به لحظه‌ی آن تصاویر جذاب و پرجزئیاتی بگیرند. همچنین آپدیت گفته‌شده بخشی را به منو اصلی می‌افزاید که به گیمر اجازه‌ی دیدن چند مورد از تصاویر هنری رسمی اثر در روزهایی ابتدایی ساخت آن را می‌دهد. اگر هم می‌خواهید پس از به اتمام رساندن نخستین تجربه‌ی خود از اثر مدل‌های تمامی کاراکترهای بازی را با لباس‌های گوناگونی که بر تن دارند از زوایای متفاوت ببینید، می‌توانید به سراغ بخش Model Viewer بروید که آن هم بخشی از آپدیت روز عرضه‌ی بازی است.

پیش‌تر اعلام شد که بازی The Last of Us Part II نخستین بازی AAA است که به‌شدت باتوجه‌به گیمرهای نابینا، ناشنوا و دچارشده به ضعف‌های فیزیکی گوناگون مراحل ساخت خود را پیش برد. اما با اینکه بازی همین حالا هم بیشتر از ۶۰ گزینه‌ی قابل شخصی‌سازی برای افراد دچارشده به شرایط جسمانی خاص دارد، ظاهرا آپدیت روز عرضه‌ی The Last of Us Part II چند گزینه‌ی دیگر را هم به آن‌ها می‌افزاید تا شانس انسان‌های گوناگون برای همراه شدن با قصه و گیم‌پلی را افزایش دهد.

نسخه‌ی فیزیکی TLoU Part II با دو دیسک بلوری عرضه می‌شود و این بازی حجیم‌ترین انحصاری تاریخ پلی استیشن تا انتهای نسل هشتم کنسول‌های بازی‌های ویدیویی است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده