// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ عرضه‌ی بازی Neon Abyss مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Neon Abyss به همراه تریلری منتشر شد.

سازنده‌ی بازی Neon Abyss یعنی استودیو Veewo Games و ناشر آن استودیو Team17 اعلام کردند که این بازی در سبک اکشن پلتفرمر روگ لایک در تاریخ ۲۴ تیر (۱۴ ژوئیه) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی ازطریق استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی تاریخ انتشار این بازی را تماشا کنید.

همچنین دمو آزمایشی بازی Neon Abyss با زمان محدود در حال حاضر برای پی سی ازطریق استیم در دسترس قرار گرفته است و مدت زمان دمو این بازی به انتخاب بازیکنان بستگی دارد. شما می‌توانید به مدت ۱۵ دقیقه روی حالت آسان، ۱۸ دقیقه روی حالت متوسط و ۲۴ دقیقه روی حالت سخت این بازی را تجربه کنید. استودیو Team17 خلاصه‌ی بازی Neon Abyss را اینگونه شرح داد:

درباره‌ی بازی:

بازی Neon Abyss بازیکنان را دربرابر خدایان جدید پراکنده شده، در میان دنیای بازی که با سیستم Procedurally Generated پردازش می‌شود و سیاه‌چال‌های سرشار از رنگ‌های نئونی به همراه سبک بازی اکشن پر سرعت روگ لایک قرار می‌دهد.

به‌دنبال دستور خود Hades، بازیکنان برای غلبه بر خدایان فست فود، موبایل ویدیو، Plushies و خدایان دیگر باید از اتاق‌های پر از دشمن‌های آماده‌ی اعزام و مینی‌پازل‌های متنوع عبور کنند. در این بازی صدها آیتم برای جمع آوری و حیواناتی اهلی برای پرورش دادن و تکامل وجود دارد. هنگامی که اتفاقی اجتناب ناپذیر می‌افتد و بازیکنان شکست می‌خورند، آن‌ها دوباره قدرتمندتر و آماده‌تر از گذشته از جا برمی‌خیزند و دوباره به مبارزه باز می‌گردند.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • دانجن‌های در حال تکامل: به گشت‌و‌گذار در دنیای زیرین منحصر‌به‌فرد و قابل گسترش Neon Abyss بپردازید و یک مسیر ارتقا شخصی را برای گسترش سیاه چال و باز کردن قفل اتاق‌ها، ‌باس‌ها، آیتم‌ها، قوانین ویژه و پایان جدیدی برای داستان انتخاب کنید.

  • هم افزایی نامحدود آیتم‌ها: اثرات منفعل بین آیتم‌ها روی هم جمع شده و روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند. هیچ محدودیتی در تعداد تاثیراتی که آیتم‌ها می‌تواند روی کاراکتر بازیکن اعمال کنند وجود ندارد.

  • محتویات گسترده: به‌دلیل پردازش دنیای بازی با سیستم Procedurally Generated، بیش از ۴۰۰ نوع آیتم، ده‌ها هیولا با سبک‌های مختلف منحصر‌به‌فرد و اسرار بی‌شمار در دنیای بازی، هیچ ماجراجویی‌ای در دنیای بازی Neon Abyss یکسان نخواهد بود.

  • پرورش و تکامل حیوانات اهلی: هنگامی که به دنیای Abyss می‌روید، تخم مرغ‌های درون بازی را پیدا کرده و پرورش دهید تا که یک حیوان خانگی تصادفی سر از تخم در بیاورد. هر حیوان همراه از توانایی‌های ویژه‌ای برخوردار است و بیشتر آن‌ها با ادامه فعالیتشان تکامل پیدا می‌کنند.

  • مینی گیم‌ها: در سیاه چال اتاق‌های منحصر‌به‌فرد مینی گیم‌هایی را می‌توان کشف کرد که هر یک مکانیسم‌ها و قوانین منحصر‌به‌فرد خود را دارند. همچنین می‌توانید در مسیر بازی در مراسم اجرای پیانو، مسابقات رقص، فایت کلاب‌ها و موارد دیگر نیز شرکت کنید.

دانلود از آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده