// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

تیم‌های برتر قاره آمریکا در مسابقات BLAST Premier بازی CS:GO مشخص شدند

دو نماینده برزیل توانستند با شکست رقبای خود در منطقه آمریکا راهی مرحله دوم مسابقات BLAST Premier بازی Counter Strike: Global Offensive شوند.

مسابقات BLAST Premier تنها یکی از چندین رویداد ورزش الکترونیک است که در ماه‌های اخیر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌جای برگزار شدن به‌صورت حضوری در فضای اینترنت و به‌صورت منطقه‌ای در حال پیگیری است. یکی از مناطق مهمی که در بازی Counter Strike: Global Offensive تیم‌های خوبی را به جامعه گیمینگ معرفی کرده است، قاره آمریکا است. در این منطقه سازمان‌های مطرحی مانند Team Liquid، Cloud9، Evil Geniuses و MIBR با سرمایه‌گذاری روی تیم‌های حرفه‌ای بازی کانتر استرایک، جزو باشگاه‌های پرطرفدار منطقه و حتی جهان هستند.

براکت مسابقات کانتر

شب گذشته اولین مرحله مربوط‌به مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 American Showdown به پایان رسید. در این مرحله از رویداد شاهد رقابت ۸ تیم آمریکای شمالی بودیم که در دو مرحله گروهی و حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. درنهایت تیم‌های اول تا سوم این منطقه جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات که با نام BLAST Premier: Spring 2020 American Finals شناخته می‌شود را کسب کردند.

تیم MIBRتیم EG
بازیکنکشتهمردهرتبهبازیکنکشتهمردهرتبه
trk۸۲۶۳۱.۲۸CeRq۸۰۶۵۱.۲۴
Fallen۷۹۵۹۱.۱۹Ethan۷۰۶۸۱.۱۷
kNgV۶۹۶۷۱.۱۰tarik۷۲۷۳۱.۱۵
TACO۵۸۶۵۰.۹۱Brehze۵۸۷۱۰.۹۰
fer۵۴۷۳۰.۸۶stanislaw۴۶۶۷۰.۸۰

دو تیم MIBR و FURIA Esports باتوجه‌به فرمت برگزاری مسابقات در جایگاه مشترک اول-دوم قرار گرفتند و تیم EG بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم Gen.G Esports، به‌عنوان سومین تیم منطقه راهی مرحله بعدی شد.

تیم Gen.Gتیم FURIA
بازیکنکشتهمردهرتبهبازیکنکشتهمردهرتبه
kooosta۳۸۴۰۱.۰۲arT۴۸۳۶۱.۳۸
s0m۴۰۴۵۰.۹۷KSCERATO۳۸۳۱۱.۲۸
BnTeT۳۶۴۲۰.۹۱yuuurih۴۳۳۶۱.۲۸
autimatic۲۷۴۰۰.۷۵HEN1۴۲۲۹۱.۲۸
daps۲۲۳۹۰.۷۱VINI۳۳۳۴۱.۰۲

در بخش راقابت‌های منطقه اروپا نیز تا به این لحظه دو تیم Vitality و ENCE توانسته‌اند جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند و به‌زودی با مشخص شدن تیم برتر در بازی رده‌بندی سومین تیم راه یافته به مرحله بعدی نیز مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های مسابقات BLAST Premier بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند با مراجعه به بخش آرشیو کانال blastpremier در توییچ تمامی اتفاقات رخ داده در مراحل مختلف را مشاهده کنند.


منبع liquipedia hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده