// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds از دید سایت‌های معتبر دنیا

همان‌طور که‌ آبسیدین اینترتینمنت وعده داده بود، بازی The Outer Worlds روی سوییچ عرضه شده است، اما کیفیت بصری بازی آن‌چنان رضایت بخش نیست.

بازی The Outer Worlds در پاییز ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. در آن زمان این سؤال پیش آمد که آیا The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود؟ در ادامه استودیو آبسیدین اعلام کرد که در حال توسعه پورت بازی برای نینتندو سوییچ است. 

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب The Outer Worlds، داستان‌سرایی و پایان‌های متفاوت بازی است. جدا از این موارد، نوع تعامل شما با کاراکترها و تصمیم‌هایی که می‌گیرید، روی نحوه رسیدن به پایان‌های اصلی تاثیر گذار است و ارزش بازی را بیش‌ازپیش بالا برده است. از نظر گیم‌پلی هم بازی The Outer Worlds مأموریت‌های هرچند کم تعداد، اما هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پس از چند ماه انتظار، پورت نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds در تاریخ ۱۶ خرداد ماه روانه بازار شد، اما نتوانسته است آنطور که باید و شاید، نظر مثبت منتقدان بازی‌های ویدیویی را به‌خود جلب کند. در ادامه نگاهی به بعضی از نقدهای بازی خواهیم انداخت. در این جمع‌بندی نمرات نسخه نینتندو سوییچ، تنها میانگین نمرات متاکریتیک قرار داده شده است، زیرا نمره اوپن کریتیک، با درنظر گرفتن نسخه اصلی بازی است.

The Outer Worlds

  • سازنده: آبسیدین اینترتینمنت
  • ناشر: پرایوت دیویژن
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

The Outer Worlds

نینتندو اینترتینمنت: ۸۰ از ۱۰۰

کاملا مشخص است که بازی از نظر بصری بسیار تغییر کرده است. اگر می‌توانید این مورد را تحمل کنید، The Outer Worlds جهانی آزاد برای گشت‌وگذار، کاراکترهای عالی با مأموریت‌ فرعی‌های عمیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مواردی که اصلا روی نینتندو سوییچ دست نخورده است و یک بازی واجب برای علاقه‌مندان به سبک نقش‌آفرینی است.

گیم روولوشن: ۷۰ از ۱۰۰

The Outer Worlds روی نینتندو سوییچ از نظر بصری بسیار فشرده شده است و با وجود پلتفرم‌های دیگر، سخت می‌توانم آن را به کاربران پیشنهاد کنم.

گیم اسپات: ۶۰ از ۱۰۰

عملکرد سیستم مبارزاتی، جلوه‌های بصری و زمان بارگذاری بازی را کنار بگذاریم، این همان محصولی است که روی سایر پلتفرم‌ها هم عرضه شده است. کاراکترهای به یادماندنی و تاثیر آن‌ها در داستان و وقایع مختلف به‌همراه داستانی شخصی خودشان، هنوز در دل بازی باقی‌مانده است. همراهانی که انتخای می‌کنید، همچنان حس‌وحال تازه‌ای را در مراحل القا می‌کنند و طراحی مأموریت‌ها و ساختار لایه‌باز بودن‌شان برای کامل کردن به روش‌های مختلف، هنوز دست نخورده و عالی است، اما با گذر زمان این زیبایی‌ها از بین می‌رود. 

زیبایی The Outer Worlds این است که برای لذت بردن از جهان آن نیازی نیست که خود را بهترین تفنگدار سیاره نشان دهید. بااین‌حال اگر می‌توانید بازی را روی پلتفرم دیگری هم تجربه کنید، حتما این کار را انجام دهید. اگر چاره‌ای هم جز تجربه بازی روی نینتندو سوییچ ندارید، The Outer Worlds همچنان یک تجربه مدرن و بزرگ در میان بازی‌های نقش‌آفرینی است. 

Attack of the Fanboy: نمره ۶۰ از ۱۰۰

نسخه نینتندو سوییچ The Outer Worlds قابل ستایش است، اما یک پورت متوسط از یک بازی بزرگ به‌حساب می‌آید. به اندازه‌ای خوب اجرا می‌شود که وجود خود را روی این پلتفرم نشان دهد، اما وقتی صحبت از قیمت می‌شود، بهتر است بازی The Outer Worlds را روی پلتفرم دیگری تجربه کنید.

تراستد ریویوز: ۶۰ از ۱۰۰

The Outer Worlds روی نینتندو سوییچ تکرار مهارت‌ها و قابلیت‌های آبسیدین در زمینه بازی‌های نقش‌آفرینی است، اما دراین‌میان مواردی فدای ارائه یک تجربه روان روی این کنسول شده است.

نمرات بازی The Outer Worlds


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده