// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویری از نسخه‌ اولیه Dead Island 2 فاش شد

اسکرین‌شات‌هایی از نسخه‌ی اولیه Dead Island 2 که در سال ۲۰۱۵ در دست ساخت بود، فاش شده است.

تقریبا ۶ سال از هنگامی که تریلر هیجان‌انگیز معرفی بازی Dead Island 2 در جریان کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2014 به نمایش درآمد، می‌گذرد. از آن زمان روند توسعه‌ی دنباله‌ی بازی شوتر جهان باز استودیو Techland که در سال ۲۰۱۱ یعنی Dead Island منتشر شد با فراز و نشیب‌های بسیاری رو‌به‌رو شده است اما ساخت این بازی هیچگاه به‌طور کامل متوفق نشد.

در طی جدیدترین اخبار متوجه شده‌ایم که به‌تازگی اسکرین‌شات‌هایی از ساخت بازی Dead Island 2 که مربوط‌به سال ۲۰۱۵ بوده است در فضای مجازی فاش شده و در سطح اینترنت در حال دست به دست شدن است. در ادامه شما می‌توانید چندین تصویر از نسخه‌ی اولیه Dead Island 2 را مشاهده کنید.

باتوجه‌به اینکه ساخت بازی Dead Island 2 پیش از اینکه توسط استودیو Dambuster برعهده گرفته شود، بار‌ها بین استودیو‌های مختلف در حال چرخش بوده است ممکن است نسخه‌ی نهایی این بازی به هیچ عنوان شبیه به عکس‌های منتشر شده نباشد و سازندگان تصمیم گرفته باشند بازی را تماما از نو بسازند.

بازی Dead Island 2 در ابتدا در اختیار استودیوی Yager Developments بود و قرار بود توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شود. سپس این بازی، به تیم سازنده‌ی بازی Dying Light، یعنی Sumo Studios منتقل شد و هم‌اکنون این بازی در استودیوی Dambuster در حال ساخت است.

در اواسط سال گذشته، THQ Nordic اعلام کرد که به‌زودی اخباری در مورد این بازی منتشر خواهد شد اما اکنون بیش از یک سال از این اعلامیه می‌گذرد و ما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این بازی نشنیده‌ایم.

Dead Island 2


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده