نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

ایستراگی از بازی The Last of Us در Uncharted 4 پیدا شد

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر، تصاویری از اعماق آب‌های بازی Uncharted 4 منتشر کرده است که به حضور یک کلیکر از بازی The Last of Us اشاره می‌کند.

پیدا کردن گنجینه‌ها در بازی Uncharted 4: A Thief’s End ساخته استودیو ناتی داگ، بخشی از روند بازی محسوب می‌شود. اما پیدا کردن ایستر اگ‌های خاص و هیجان‌انگیز در این مسیر، ماجراجویی شما را در دنیای این بازی به تفریح لذت‌بخشی تبدیل می‌کند. ماه گذشته، بازی Uncharted 4 در پلی ‌استیشن پلاس به‌صورت رایگان منتشر شد و به بازیکنانی که قبلاً این بازی را تجربه نکرده بودند، این فرصت داده شد تا بتوانند کنترل نیتن دریک، کاشف حرفه‌ای این سری محبوب را به دست بگیرند و ایستر اگ‌های این بازی را به‌تنهایی کشف کنند. یکی از ماجراجویان تیزبین، در حین غواصی درون بازی، در اعماق اقیانوس ایستر اگ جذابی را پیدا کرده است که به بازی The Last of Us مرتبط می‌شود.

قطعاً بازی Uncharted 4 یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در چند سال اخیر محسوب می‌شود. در کنار خط داستانی جذاب، گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی بی‌نظیرش، بازی Uncharted 4 ایستر اگ‌های زیادی در خود مخفی کرده است که منتظر کشف شدن هستند. از میان ایستر اگ‌های کشف شده می‌توانیم به اشتباه دموی این بازی در مراسم E3 2015 اشاره کنیم، جایی که اگر درون بازی ابن اشتباه را تکرار کنید و به مدت ۳۰ ثانیه پس از کات‌سین در جای خود بایستید، تروفی آن را به‌دست خواهید آورد. همچنین ایستر اگ‌های دیگری همچون مجسمه بسته الحاقی Left Behind از بازی The Last of Us، شماره پلاک Elena روی خودرو جیپ، نقاشی Guybrush Threepwood از سری Monkey Island و پوستری در اتاق کَسی که روی آن عبارت The Last of Us: American Daughters نوشته شده بود و به سری کمیک‌های The Last of Us: American Dreams اشاره داشت.

این بار، یکی از بازیکنان ایستر اگ مخفی دیگری را در اعماق دریاهای این بازی یافته است که به بازی The Last of Us مربوط می‌شود، مکانی که به‌نظر می‌رسد تا به‌حال کسی به آن‌جا نرفته بوده است. GermanStrands یکی از کاربران توییتر بوده که ادعا می‌کند زمانی‌که برای پیدا کردن منظره زیبایی برای عکاسی، در حال شنا کردن در آب‌های Uncharted 4 بوده است، در کف اقیانوس با موجودی شبیه به یک کلیکر (Clicker) روبه‌رو شده است. کلیکرهای بازی The Last of Us درواقع انسان‌هایی هستند که توسط یک ویروس آلوده شده‌اند. این موجودات توسط نوع جدید و ترسناکی از عفونت Cordyceps Brain آلوده شده و جهش پیدا کرده‌اند. کلیکرها توسط قارچ‌های بیرون‌زده از مغزشان شناخته می‌شوند، این قارچ‌ها به‌دلیل رشد میسلیوم درون بافت مغز به‌وجود آمده‌اند و باعث کشته شدن سلول‌های مغز می‌شوند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Uncharted 4

Uncharted 4

تصاویری از یک کلیکر در بازی Uncharted 4

آنتونی واکارو یکی از طراحان محیط بازی در استودیو ناتی داگ، از کشف GermanStrands ابراز خوشحالی کرد و در پاسخ به توییت او نوشت:

من فکر می‌کنم این اولین‌باری است که من می‌بینم کسی درباره پیدا کردن یک ایستر اگ کوچکی در بازی Uncharted 4 طراحی کرده‌ام، پست گذاشته است. کشف این ایستر اگ‌های پنهان‌شده در بازی، اتفاق جالب و خوشحال‌کننده‌ای است.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی ‌استیشن 4 منتشر شده است. بازی The Last of Us Part II نیز در تاریخ ۳۰ خرداد به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده