نویسنده: رضا اسکندری
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

کارگردان بازی The Last of Us 2 درباره‌ی اطلاعات اشتباه منتشر شده هشدار داد

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last Of Us Part 2، درباره‌ی اسپویل‌های اشتباه هشدار داد و بیان کرد که تنها زمانی به قضاوت بازی بپردازید که آن‌ را بازی کرده باشید.

تنها دو هفته‌ی دیگر به انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال، بازی The Last of Us Part 2 باقی مانده است، بازی اکشن و ماجراجویی استودیوی ناتی داگ که قرار است داستان قسمت اول آن را ادامه‌ دهد. این استودیو با تاکید بر این موضوع که این بازی یک اثر بسیار خوش ساخت خواهد بود بیان کرد که جهان این بازی بسیار سخت خواهد بود و چالش‌های بسیار زیادی روبه‌روی جوئل و الی برای رسیدن به انتهای آن قرار دارد. اگر شما در جریان اخبار بازی نبوده‌اید، چند ماه پیش اطلاعات زیادی از این بازی به بیرون درز کرد و جزییات بسیاری از داستان آن در اینترنت پخش شد. پذیرفتن این اطلاعات درز شده برای طرفداران این بازی بسیار سخت بود ولی کارگردان این بازی، نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last Of Us Part 2 تاکید کرده است که این اطلاعات از جزییات و داستان بازی به‌هیچ‌عنوان صحیح نیستند و به افرادی که منتظر این بازی هستند توصیه کرد که ذهن خودشان را با این اطلاعات اشتباه درگیر نکنند.

نیل دراکمن، در گفت‌وگویی با یوروگیمر، در جواب سوالی مبنی بر این اطلاعات درز شده گفت که این اتفاق برای او و تیم سازنده‌ی بازی بسیار ناراحت‌کننده است و هشدار داد که اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است به‌هیچ‌عنوان صحیح نیستند و کسانی که این اطلاعات را منتشر کرده‌اند اصلا از داستان بازی و جزییات آن اطلاعی ندارند. او همچنین به طرفداران این بازی توصیه کرد که روایت و جریان بازی را پس از انتشار کامل آن مورد بررسی قرار دهند و نه براساس یک سری اطلاعات غلط که به ادعای افرادی که آن‌ها منتشر کرده‌اند، از بازی اصلی به بیرون درز کرده است.

او در ادامه افزود:

در میان تمام این اطلاعات غلط، داستان‌‌هایی مبنی بر چگونگی اتمام بازی وجود دارد که هیچ‌کدام صحیح نیستند و حتی من قادر نیستم که متوجه شوم تمام این داستان‌ها چگونه شکل گرفته‌اند. مقدار زیادی اطلاعات اشتباه درباره‌ی این بازی وجود دارد که ما اصلا قصد تصحیح کردن و توجیه آن‌ها را نداریم؛ اگر به انجام این کار بپردازیم، خواسته یا ناخواسته باعث لو رفتن داستان خواهیم شد.

هیچ موضوعی قابلیت مقایسه با شخصیت الی را نخواهد داشت؛ تمام لحظاتی که شما در حال بازی با شخصیت الی خواهید بود، از لحاظ احساسی روی شما تاثیر خواهد گذاشت و این حس نه‌تنها توسط سکانس‌های ویدیویی آن بلکه توسط تمام لحظات گیم‌پلی بازی، دیالوگ‌ها، موزیک‌های متن و تمام مواردی که روی احساسات او تاثیر گذاشته‌اند، به شما القاء خواهد شد. نحوه‌ی روند داستان بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که اصلا پیچیده نباشد و شما را درگیر معماهای عجیب نکند، داستان بازی به‌آرامی پیش خواهد رفت و شما به‌خوبی تنش و اضطراب داستان بازی را با هر تصمیمی که شخصیت‌های بازی بگیرند، حس خواهید کرد.

درنهایت باید بگویم که بله، این اطلاعات اشتباه در اینترنت ناامیدکننده هستند ولی زمانی‌که کاربران بازی را تهیه کنند و به بازی کردن آن مشغول شوند، تمام این اطلاعات اشتباه را فراموش کرده و حس خواهند کرد که این بازی به‌طور کامل با این اطلاعات در تضاد است؛ این موضوع به ما اطمینان خاطر می‌دهد که کاربران از این بازی بسیار لذت خواهند برد.

نیل دراکمن درست می‌گوید، اگر شما اطلاعات درز کرده را خوانده و دیده باشید، روند داستانی هرکدام از آن‌ها، ممکن است با چیزی که شما از بازی انتظار دارید کاملا متفاوت باشد؛ به همین دلیل تنها باید صبر کنیم تا بازی The Last Of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن)، عرضه شود و ببینیم با چه جزییاتی روبه‌رو خواهیم شد. بازی The Last Of Us Part 2 به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده