// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Ring Fit Adventure در ژاپن ۲۳۶ درصد افزایش فروش داشته است

حساب کاربری توییتر Benji-Sales اعلام کرده است که در هفته گذشته میلادی، بازی Ring Fit Adventure در ژاپن ۲۳۶ درصد افزایش فروش داشته است. 

در شرایط قرنطینه، مردم به شکل‌های مختلفی خود را سرگرم می‌کنند. تعدادی بسیاری از مردم با تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی، خود را سرگرم می‌کنند و تعدادی دیگر هم سعی بر تناسب اندام دارند؛ موردی که احتمالا یکی از دلایل اصلی افزایش فروش بازی Ring Fit Adventure در هفته گذشته میلادی در‌ ژاپن و پلتفرم نینتندو سوییچ بوده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Benji-Sales اطلاعاتی را از فروش بازی‌های نینتندو سوییچ در هفته گذشته منتشر کرده است. وی در توییت خود اعلام کرده که بازی Ring Fit Adventure، در هفته گذشته ۴۰ هزار نسخه در ژاپن فروش داشته است و فروش کلی خود در این کشور را به یک میلیون نسخه رسانده است. نکته بسیار جالب، این است که ۴۰ هزار نسخه فروش، برابر با ۲۳۶ درصد افزایش فروش است. 

در جریان بازی Ring Fit Adventure، بازیکنان جوی‌کان‌های خود را به حلقه ورزشی و تمرینی مربوط‌به این بازی متصل کرده و بازی را تجربه می‌کنند. در ادامه، Benji-Sales اعلام کرده که بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition به دومین بازی بزرگ مجموعه زنوبلید در زمان انتشار در ژاپن تبدیل شده است. این بازی در هفته گذشته ۹۰ هزار نسخه در ژاپن فروش داشته است و پشت سر بازی Xenoblade Chronicles 2 قرار گرفته است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده