// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

آخرین بسته الحاقی بازی Frostpunk با نام On The Edge معرفی شد

آخرین بسته الحاقی بازی Frostpunk که On The Edge نام دارد، قرار است تابستان سال جاری منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 11Bit Studios آخرین بسته الحاقی پولی بازی Frostpunk را با نام On The Edge معرفی کرد. این بسته الحاقی پیش‌تر با نام پروژه TVADGYCGJR شناخته می‌شد و قرار است سومین ‌و آخرین بسته الحاقی پولی این بازی بقا و شهر سازی باشد. این بسته الحاقی شما را به مدتی پس از طوفان بزرگ می‌برد که دنیا را به خرابه‌ تبدیل کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این بسته الحاقی یک بخش داستانی کاملا جدا وجود دارد که شما را به لندن جدید می‌برد تا دنیا را درست پس از طوفان بزرگ تماشا کنید. همچنین مکانیزم‌ها و یک‌سری چالش جدید هم در این DLC وجود دارند. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از توضیحات استودیو 11Bit را در این‌باره مطالعه کنید:

بسته الحاقی On The Edge بین آن‌چه که در گذشته رخ داده است و آن‌چه که قرار است در آینده اتفاق بیفتد، قرار می‌گیرد. جامعه شهری لندن جدید، شهری که ظاهرا آخرین مکان بازمانده زمین است؛ که البته این به‌معنی آن نیست که تلاش‌ها و سختی‌ها به پایان رسیده است. باید خود را برای رویارویی با چالش‌ها، مشکلات و تضادهای تازه‌ای آماده کنید که هریک از افراد جامعه شما ممکن است در آن‌ها گرفتار شوند. این‌جا جایی است که شما باید به‌عنوان یک رهبر، جامعه خود را که از طوفان بزرگ جان سالم به‌در برده است، هدایت کنید.

بسته الحاقی On The Edge بازی Frostpunk را می‌توانید به‌صورت جداگانه یا ازطریق سیزن پس بازی که شامل دو بسته The Rifts و The Last Autumn هم می‌شود، خریداری کنید. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار این بسته، اطلاعات بیشتری از آن اعلام خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده