// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

Dishonored 2 و Metro Exodus به Playstation Now اضافه شدند

دو بازی Metro Exodus و Dishonored 2 به سرویس PlayStation Now اضافه شده‌اند.

PlayStation Now، سرویس استریم سونی، در ماه ژوئن تعدادی از بازی‌های بسیار معروف را به فهرست خود اضافه کرده است. این بازی‌ها شامل بازی Metro Exodus از استودیو 4A Games، بازی Dishonored 2 از استودیو Arkane Studios و بازی NASCAR Heat 4 از استودیو Monster Games می‌شود. بازی Metro Exodus برای دانلود روی پلی ‌استیشن 4 در دسترس است و تا تاریخ ۱۰ آذر ماه نیز قابل استریم خواهد بود.

دنباله‌ی سری مورد تحسین Metro یعنی بازی Metro Exodus از استودیو 4A Games دارای محیط‌های بزرگتر و حتی وحشتناک‌تری برای نبرد است. در این داستان، Artyom و خدمه در حال فرار از مسکو با قطاری برای پیدا کردن مکانی امن در شرق هستند. درکنار بازدید از مکان‌های مختلف، بازیکنان در طول سفر خود فصل‌های مختلفی را نیز تجربه خواهند کرد.

از سوی دیگر، بازی Dishonored 2 از استودیو Arkane Studios، دنباله‌ای عالی برای این سری محسوب می‌شود. در این بازی شما شاهد مبارزه‌ی نسخه‌ی بالغ شده‌ی امیلی کلدوین دربرابر یک کودتا خواهید بود و همچنین شخصیت قبلی Corvo Attano نیز در دسترس است. هر شخصیت مجموعه‌ای از توانایی‌ها و گجت‌های خاص خود را دارد که با استفاده از طراحی مرحله‌ی ستاره‌ای به کار گرفته می‌شوند.

اگر شما تمایل به صرف ۹.۹۹ دلار در ماه برای عضویت در سرویس PlayStation Now ندارید، می‌توانید از یک نسخه آزمایشی هفت روزه رایگان که برای کاربرانی که برای اولین‌بار می‌خواهند عضو این سرویس بشوند در دسترس است استفاده کنید. این سرویس با بیش از ۸۰۰ عنوان بازی از دوره‌های PS2 ،PS3 و PS4 پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده