// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

استودیو پارادوکس، سازنده مجموعه Europa Universalis، استودیوی جدیدی تاسیس کرد

پارادوکس اینتراکتیو، سازنده آثاری مانند مجموعه Europa Universalis، در تازه‌ترین اقدام خود استودیویی جدید در شهر بارسلونا تأسیس کرد که وظیفه آن ساخت بازی‌های استراتژی بزرگ است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Paradox Interactive که تخصص اصلی آن ساخت آثار استراتژی مانند مجموعه Europa Universalis است، استودیویی با نام Paradox Tinto در شهر بارسلونای اسپانیا تأسیس کرد که تمرکز اصلی آن روی ساخت بازی‌های استراتژی بزرگ است. این هفتمین استودیوی پارادوکس و اولین در کشور اسپانیا است. این شرکت بزرگ چندین استودیو در شهرهای مختلف کشور سوئد و آمریکا دارد و یکی دیگر از دارایی‌های آن استودیو Triumph است که در کشور هلند واقع شده است.

استودیو Paradox Tinto قرار است به‌زودی کار خود را با رهبری جوهان آندرسون، که فردی با ۲۵ سال تجربه است، آغاز کند. بخشی از اعتبار وی با همکاری در ساخت مجموعه Europa Universalis به‌دست آمده است. استودیو پارادوکس تینتو قرار است در ابتدا کار خود را با پشتیبانی از بازی Europa Universalis IV آغاز کند و به‌مرور پروژه‌های مختص به خود را داشته باشد که در سبک Grand Strategy خواهند بود. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های آندرسون را می‌توانید مطالعه کنید:

من بسیار خوشحال هستم که موقعیتی برایم پیش آمده تا بتوانم در تأسیس استودیویی جدید در مکانی جدید سهیم باشم و دانش و تجربه‌ای را که در طول دهه‌های متوالی به‌واسطه ساخت بازی کسب کرده‌ام، در راه مفیدی استفاده کنم.

شارلوت نیلسون، مسئول اجرایی استودیو پارادوکس تینتو، گفته است که در سال جاری میلادی نزدیک‌به ۲۰۰ نفر برای کار در این استودیو جذب خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده