نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

رویداد Future Games Show 2020 هفته آینده با حضور ناشران و بازی‌سازان برگزار می‌شود

نولان نورث، امیلی رز و نشریه +GamesRadar هفته آینده میزان رویداد Future Games Show 2020 با حضور بیش از ۳۰ بازی مختلف از ناشران و استودیوهای بازی‌سازی بزرگ صنعت گیم خواهند بود.

شاید رویدادهای بزرگ سالانه از جمله E3 به‌دلیل مشکلات ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان بالاجبار لغو شده باشند، اما به نظر می‌رسد که ماه ژوئن با برگزاری چند رویداد آنلاین در حوزه‌های مختلف، تاحدودی خلأ کنفرانس‌های بزرگ سالانه را پر خواهند کرد. در این ماه، قرار است علاوه‌بر رونمایی از جدیدترین برنامه‌های سازندگان پلتفرم‌های نسل جدید، چند رویداد فرعی دیگر در مقیاس کوچکتر و با حضور ناشران و توسعه‌دهندگان مختلف را داشته باشیم. یکی از این موارد، رویداد جدیدی است که با عنوان Future Games Show 2020 توسط نشریه +GamesRadar معرفی شده است.

این رویداد دیجیتالی که امروز به‌صورت رسمی معرفی شد، قرار است در تاریخ ۶ ژوئن (شنبه هفته آینده) برگزار شود. امیلی رز (Emily Rose) و نولان نورث (Nolan North) صداپیشگان شناخته شده صنعت بازی میزبان برگزاری این برنامه به همراه افرادی از نشریه +GamesRadar خواهند بود. گفته می‌شود که در این رویداد شاهد رونمایی از چند بازی و حضور بیش از ۳۰ بازی مختلف از عناوین رده بالای AAA گرفته تا پروژه‌های کوچکتر ایندی خواهیم بود.

Future Games Show 2020

ناشران و توسعه‌دهندگانی از قبیل اسکوئر انیکس (Square Enix)، کرو دیجیتال (Curve Digital)، دیپ سیلور (Deep Silver)، دولوپر دیجیتال (Devolver Digital)، استودیوی های-رز (Hi-Rez Studios)، مرج گیمز (Merge Games)، را فیوری (Raw Fury)، رد ترد گیمز (Red Thread Games)، تیم کیل مدیا (TeamKill Media)، تاینی بیلد (tinyBuild)، واک اباوت گیمز (Walkabout Games) و Team17 در فهرست حاضرین این رویداد دیده می‌شوند.

Future Games Show 2020 در تاریخ یکشنبه ۱۸ خرداد رأس ساعت ۰۲:۰۰ بامداد شروع خواهد شد. شما می‌توانید پخش زنده این برنامه را در پلتفرم‌های مختلف از قبیل توییچ، فیس بوک و کانال رسمی GamesRadar در یوتیوب تماشا کنید. البته زومجی نیز به پوشش کامل اخبار و اطلاعات معرفی شده در این مراسم خواهد پرداخت.

شرکت سونی نیز قرار بود روز پنج‌شنبه رویدادی با محوریت بازی‌های جدید پلی ‌استیشن 5 را برگزار کند که دیشب حساب کاربری پلی‌استیشن از تعویق زمان برگزاری آن به‌دلیل شرایط اعتراضی حاکم در جهان و آمریکا خبر داد. براین اساس، برنامه این شرکت از ۱۶ خرداد به زمان دیگری موکول شده است. حالا مشخص نیست که باید چه بازه زمانی را برای اجرای این برنامه در نظر داشته باشیم. در متن بیانیه سونی اعلام شده بود که این شرکت قصد دارد با عقب ایستادن خود، اجازه شنیده شدن هرچه بیشتر صدای مردم را در رسانه‌ها فراهم کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده