// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

اخبار بسیار مهمی درباره‌ی سگا در مجله فامیتسو این هفته منتشر خواهد شد

یکی از نویسندگان روزنامه‌نگار بخش فناوری مجله Famitsu اعلام کرد که اخبار مهمی درباره‌ی سگا در این شماره‌ی مجله منتشر خواهد شد.

ماه‌های تابستانی معمولاً زمان اعلام بازی‌های بزرگ و جدید است و حتی بدون حضور مراسم E3 امسال ما همچنان منتظر معرفی شدن تعداد زیادی از آن‌ها هستیم. باتوجه‌به صحبت یکی از نویسندگان مجله ژاپنی Famitsu، شرکت Sega در حال آماده‌سازی چیزهای بزرگی برای معرفی در این شماره مجله است.

Gematsu گزارش می‌دهد که زنجی نیشیکاوا، روزنامه‌نگار بخش فناوری مجله فامیتسو، اعلام کرده است که یک خبر بسیار بزرگ به این مجله هفتگی می‌آید. او آن را با مقیاس مقاله اختصاصی نشریه Wired درباره پلی ‌استیشن 5 مقایسه کرد و سپس تأیید کرد که این خبر شامل شرکت سگا می‌شود. گفته می‌شود که این اطلاعیه در این قسمت از هفته نامه فامیتسو، در تاریخ ۱۵ خرداد درست پس از سالگرد ۶۰ سالگی این شرکت منتشر خواهد شد.

سایر ناظران صنعت ژاپن پس از اعلام این خبر اطلاعات بیشتری را بیشتر در مورد آنچه اعلام نخواهد شد به اشتراک گذاشتند. دنیل احمد با انتشار یک توییت در توییتر خود گفت که یک شخص و منبع کلیدی در چین شماره جدید مجله فامیتسو را دیده است و احمد در ادامه شایعات منتشر شده مبنی بر همکاری سگا با مایکروسافت برای rebrand و راه اندازی ایکس ‌باکس سری ایکس در ژاپن را رد کرده است. سرکان توتو (Serkan Toto) در ادامه گفت که اظهارات اخیر هرگز به مایکروسافت اشاره‌ای نکرده بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد که روزنامه‌نگار ژاپنی که هفته گذشته اولین‌بار این خبر را گفته بود، به‌عنوان شخصی که به‌دنبال جلب توجه است، نیست، اما گفت که مطلب شماره جدید فامیتسو شاید به بزرگی وعده عنوان شده نباشد، اما می‌تواند جالب باشد. به نظر می‌آید که ممکن است تاریخ ۱۵ خرداد به‌طور کلی روز بزرگی برای صنعت بازی باشد. جدا از برنامه‌ی اعلام سگا، سونی نیز در همین تاریخ به ‌صورت رسمی کنفرانسی با محوریت کنسول پلی‌استیشن 5 و مخصوصا بازی‌های آماده‌شده برای عرضه روی آن برگزار می‌کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده