نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

Dontnod Entertainment از تاسیس یک استودیوی جدید در شهر مونترال کانادا خبر داد

استودیوی فرانسوی Dontnod Entertainment که ساخت آثار محبوبی چون Life is Strange و Vampyr را در کارنامه دارد به‌تازگی یک استودیوی جدیدی در شهر مونترال کشور کانادا تأسیس کرده است.

 استودیوی فرانسوی Dontnod Entertainment که به‌عنوان سازنده آثار بزرگ و محبوبی چون Life is Strange، بازی Vampyr و همچنین Remember Me در صنعت بازی‌های ویدیویی نامی برای خود دست‌وپا کرده، به‌نظر می‌رسد درحال کار روی تولید پروژه‌های معرفی نشده‌ی جدیدی است.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته اسکار گیلبرت، مدیرعامل شرکت Dontnod Entertainment با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی جدیدی در شهر مونترال کانادا به‌عنوان زیرمجموعه استودیو دونت ناد جهت تولید آثار تازه‌ای تأسیس شده است:

ما خوشحالیم که برنامه‌های توسعه خود را با افتتاح این دفتر جدید در مونترال و با تکمیل تیم با استعدادی در خارج از پاریس به اشتراک می‌گذاریم. هدف ما ساخت بازی‌هایی است که به انتظارات جامعه ما نزدیک باشند. با داشتن این تیم بین‌المللی جدید می‌توانیم ساخت بازی‌های بلندپروازانه‌تری را رویاپردازی کرده و همچنین داستان‌های جذاب و شگفت‌انگیزی را برای طرفداران خود بنویسیم.

تا این لحظه پروژه‌هایی که به‌صورت رسمی ازطرف Dontnod Entertainment معرفی شده‌اند، بازی Twin Mirror برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی و همچنین بازی Tell Me Why به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اخباری از استودیوی تازه تأسیس کانادایی منتشر می‌شوند.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده