// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 توییچ پرایم معرفی شدند

کاربران توییچ پرایم در ماه ژوئن می‌توانند پنج بازی مختلف از جمله بازی Observer را به‌همراه Loot Dropهای مختلف کسب کنند. 

کاربران توییچ به‌واسطه‌ی اشتراک توییچ پرایم می‌توانند هر ماه بازی‌های رایگان مختلفی را به‌واسطه‌ی اشتراک پرایم خود کسب کنند. ازاین‌رو با نزدیک شدن به ماه ژوئن، بازی‌ها و دراپ‌های جدید مشترکین توییچ پرایم معرفی شده است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران توییچ پرایم می‌توانند در ماه ژوئن پنج بازی رایگان را تجربه کنند. بازی Observer، بازی Forsaken Remastered و همچنین بازی‌های The Flame in the Flood، Steel Rats و FPS Project Warlock از ابتدای ماه ژوئن (۱۲ خرداد ماه) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

البته اشاره کنم که هم‌اکنون و قبل از تمام شدن ماه مِی، می‌توانید هفت بازی از مجموعه بازی‌های شرکت SNK را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید. در ادامه مشخص شده که کاربران بازی Doom Eternal، بازی Apex Legends و FIFA Ultimate Team می‌توانند دراپ‌های مختلفی را در ماه ژوئن کسب کنند. البته لوت دراپ‌ها فقط مختص‌به سه بازی ذکر شده نمی‌شود و آمازون موارد بیشتری را برای کاربران توییچ پرایم درنظر گرفته است.

کاربران بازی Rainbow Six Siege از تاریخ ۱۵ خرداد ماه (چهار ژوئن) می‌توانند چهارمین لوت دراپ از ۶ لوت دراپ درنظر گرفته شده برای این بازی را کسب کنند. همچنین یک لوت دراپ جدید هم برای بازی Mafia City درنظر گرفته شده است. این در حالی است که در تاریخ ۲۲ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) هفتمین لوت دراپ از ۱۲ لوت دراپ درنظر گرفته شده بازی Apex Legends برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. 

از دیگر بازی‌هایی هم که لوت دراپ‌های مختلفی برای آن‌ها درنظر گرفته شده، می‌توان‌به The Seven Deadly Sins: Grand Cross، بازی Legends of Runeterra و Teamfight Tactics اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده