// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

مراحل ساخت Iron Man VR به اتمام رسید

حساب کاربری توییتر استودیو کمفلاژ با انتشار یک تصویر اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Iron Man VR به اتمام رسیده است.

فروردین ماه بود که بازی Iron Man VR به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تأخیر خورد و تاریخ عرضه جدیدی برای آن درنظر گرفته نشد. مدتی بعد، سونی اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی Iron Man VR در تاریخ ۱۳ تیر ماه (سه ژوئیه) برای پلی ‌استیشن VR عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کمفلاژ (Camouflaj)، سازنده بازی Iron Man VR، در حساب کاربری توییتر خود تصویری را منتشر کرده که خبر از اتمام مراحل ساخت بازی می‌دهد. به‌عبارتی Iron Man VR گلد شده است و آماده عرضه در تاریخ ذکر شده است. 

در جریان آیرون من VR، بازیکنان هدایت تونی استارک را در قالب آیرون من برعهده می‌گیرند. او وظیفه دارد که گوست را ردیابی و دستگیر کند؛ هکری که به‌واسطه‌ی دانش خود توانسته است به سلاح‌های قدیمی تونی استارک دسترسی پیدا کند. کاربران برای تجربه‌ی Iron Man VR، جدا از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR به کنترلرهای موو هم احتیاج دارند تا بتوانند جت‌های Repulsor مرد آهنی را هدایت کنند. 

مقاله‌های مرتبط:

همچنین ویژگی شخصی‌سازی ظاهر مرد آهنگی و ارتقای مهارت‌های او هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Iron Man VR می‌تواند به یک بازی موفق برای هدست واقعیت مجازی سونی تبدیل شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده