// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ معرفی اکسپنشن جدید Path of Exile اعلام شد

استودیو گرایندینگ گیر گیمز در ردیت اعلام کرده است که اکسپنشن جدید بازی Path of Exile در تاریخ ۱۴ خرداد ماه معرفی می‌شود.

استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، سازنده بازی Path of Exile، هم‌اکنون روی نسخه دوم این بازی کار می‌کند، اما نسخه اول را فراموش نکرده‌ و محتویات جدیدی را برای آن منتشر می‌کنند تا کاربران تا قبل از عرضه بازی Path of Exile 2، سرگرم باشند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مدیر و تهیه کننده جامعه کاربری گرایندینگ گیر گیمز با نام کاربری Bex در انجمن ردیت مطلبی را منتشر کرده که خبر از معرفی اکسپنشن جدید Path of Exile می‌دهد. باتوجه‌به‌گفته‌های Bex، اکسپنشن جدید این بازی در تاریخ ۱۴ خرداد (سه ژوئن) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران معرفی می‌شود.

در ادامه مشخص شده که بسته الحاقی آینده بازی، از نظر اندازه و بزرگی به بسته‌ الحاقی‌های Delve، Incursio  و Blight شباهت دارد. همچنین کاربران می‌توانند انتظار یک بسته الحاقی کوچک‌تر را نسبت‌به Conquerors of the Atlas و Betrayal داشته باشند. متاسفانه مشخص نیست که اکسپنشن آینده بازی Path of Exile دارای چه ویژگی‌هایی است، اما طبق بازخوردهای کاربران به Delirium، انتظار می‌رود شاهد اضافه شدن مکانیسم‌های پیچیده‌ای به گیم‌پلی نباشیم. 

بااین‌حال اعلام شده که بسیار زود است که تاریخ انتشار نهایی این بسته الحاقی را اعلام کنیم. ازاین‌رو انتظار می‌رود فعلا یک بازه زمانی اولیه برای اکسپنشن جدید Path of Exile درنظر گرفته شود و در آینده تاریخ انتشار دقیق آن در اختیار کاربران قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Path of Exile را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده