// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

80 درصد از فروش بازی Battlefield Hardline مربوط به نسل کنونی بوده است

کمپانی الکترونیک آرتز امروز در طی یک کنفرانس، آمار و ارقام جالبی از فروش بازی تیر اندازی اول شخص خود یعنی Battlefield Hardline منتشر کرد که با سبک دزد و پلیسی به شدت از پیشینه خود فاصله گرفته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

همانطور که پیش از این در زومجی خواندید کمپانی الکترونیک آرتز امروز کنفرانسی برگذار کرد تا از گزارش مالی خود طی سال اقتصادی گذشته رونمایی کند. در طی کنفرانس بلیک یورگنسون مدیر ارشد امور مالی این کمپانی اعلام کرد که تقریبا از هر پنج نسخه‌‌ی فروش رفته از بازی Battlefield Hardline، چهار نسخه‌ی آن‌ها مخصوص کنسول‌‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بوده‌ است که نشان می‌دهد  تغییر از نسل قبلی به نسل جدید بسیار پر سرعت‌تر از نسل گذشته پیش می‌رود.

آندرو ویلسون یکی از مدیران ارشد اجرایی الکترونیک آرتز همچنین اضافه کرد که کمپانی آن‌ها انتظار دارد تا پایان سال اقتصادی جاری کنسول‌های نسل هشتم روی هم رفته فروشی بالغ بر ۵۰ میلیون دستگاه داشته باشند. کمپانی سونی چندی پیش اعلام کرد تا آخر سال اقتصادی گذشته که در تاریخ یازدهم فروردین ماه به پایان رسید، توانسته ۲۲.۳ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 را به دست خرده فروشان برساند. از طرفی دیگر مایکروسافت نیز نوامبر سال گذشته اعلام کرد که توانسته بیش از ۱۰ میلیون دستگاه ایکس٬باکس را به بازار عرضه کند اما از آن جایی که آمار اعلام شده هر دو کنسول ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان را مشمول می‌شد ما آمار دقیقی از میزان فروش کنسول نسل هشتمیِ آن‌ها نداریم.

دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده